News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

2 spørsmål[nytt spørsmål]

Started by Tjikarahuuu, May 21, 2004, 07:58:51 AM

Previous topic - Next topic

Tjikarahuuu

Heihei.
Eg har då nettopp innstalert SMF og skal sette nokon til moderator, men samme ka eg gjere så går da ikkje. Kva skal eg gjere?Og i tilleg så kunne han som eg satt til moderator moderere alle andre steder enn der han va satt opp te :P Hjelp meg værså snill

Og eit spørsmål til: Korleis innstalerer eg den norske språkpakken?¨

www.gamers-corner.net/witchforum

Forresten smilefjesa mine er herpa><Dei kjem opp 2 ganger ovanfor der du skriv meldinga><Kva skal eg gjere?Eg har prøvd å legga ut smilefjesa på nytt igjen, men da går ikkje><
Hello from Norway!

Skoen

For å installere den norske språkpakken gjør du følgende: Pakk ut norsk.zip i mappa Themes/default så skal den legge images i /images og språkfilene i /Languages, deretter laster du opp /images og /Languages på nytt.

For å aktivere språkpakken på forumet ditt gjør du følgende: Klikk på Admin -> Velg Edit Forum settings (Rediger forumets innstillinger) -> Choose language (Velg språk) og velg Norsk i rullegardinsmenyen, trykk deretter på Save.

For å sette moderatorer på ulike seksjoner klikker du på Behandle seksjoner i ditt administrator senter. Trykk på Rediger ved siden av den seksjonen du vil sette en moderator til, skriv inn brukernavnet på den du vil skal være moderator i akkurat den seksjonen. Om du skal ha flere skriv medlemmene inn som brukernavn1,brukernavn2
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Tjikarahuuu

Eg finn ikkje noko Edit Forum Settings knapp. Berre Edit Server Settings.....Og der er ikkje norsk i rullegardinsmenyen sjølv om eg har gjort det der
Hello from Norway!

Skoen

Se etter om du har lagt det i riktig mappe! Var en annen som heller ikke fant det, men han hadde lagt det i feil mappe.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Advertisement: