Custom Title/Smilefjes

Started by Tjikarahuuu, June 18, 2004, 01:41:44 AM

Previous topic - Next topic

Tjikarahuuu

Hei igjen.
Da eg lure på er om et er muleg at berre administratorar kan gje ein custom title?
Og smilefjesa mine fungerar ikkje><Eg har prøvd å lasta dei opp på nytt, men det går ikkje da kjeme berre mange kvite boksar med eit raudt kryss i der smilefjesa skal vere.Kva skal eg gjere?
Hello from Norway!

Skoen

Det er mulig å endre rettighetene slik at kun du kan endre egendefinerte titler hos medlemmene, ved å nekte alle medlemmene dine tilgang til å redigere sin egen tittel.
Når det kommer til smilefjes må du sjekke at du laster dem opp i korrekt mappe. Om du bruker de vanlige så må du laste opp de ekstra smilefjesa til mappa Smileys/default/, om du har flere sett med smilefjes så må du laste opp de ekstra smilefjesa i alle mappene hvor det er smilefjes. Altså Smileys/mappe1/, Smileys/mappe2/, osv.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Daniel Hofverberg

Skoen - jag är glad att du förstod frågan, för jag lyckades inte att förstå mycket alls av vad Tjikarahuuu skrev. I normala fall brukar jag förstå norska utan problem, men det där inlägget förstod jag inte många ord av...

Är det kanske så att Tjikarahuuu skrev på nynorsk istället för bokmål, eller?

Tjikarahuuu

Ja jeg skrev det der på nynorsk ;)Hvordan endrer jeg rettighetene på det,Skoen?Må jeg ned i php kodinga eller noe sånt?Jeg skal skrive bokmål heretter
Hello from Norway!

Skoen

Hehehe, du må ikke inn i noe PHP-kode. Adminpanelet -> Rediger rettigheter, klikk på Rediger ved siden av en av medlemsgruppene så skal du finne "Redigere egendefinert tittel", sett det til I eller N for både sin egen og alle profiler, gjør det samme på resten av gruppene, så skal du til slutt være den eneste som kan redigere de egendefinerte titlene for de som trenger det.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Tjikarahuuu

#5
Tusen takk nå fikk jeg det til :D
Jeg sletta mappene til smileyene,lasta mappene opp på nytt, men det kommer bare en rute med et rødt kryss og der det står f.eks ''wink''
???
Hello from Norway!

Skoen

Har du MSN eller noe? Så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg litt mer effektivt. Jeg er på MSN hele dagen, se i profilen min for info.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Tjikarahuuu

Hello from Norway!

Advertisement: