Mange spørsmål (troverdighet, logo, osv.)

Started by Potetfar, July 02, 2004, 12:24:20 PM

Previous topic - Next topic

Potetfar

Stilig at det var Norsk-seksjon her! :P
Jeg lurer på åssen man lager anmerkningssystem på forumet. En sånn troverdighet: -0/+0 greie. Er dette en mod jeg må laste ned og installere, noe jeg må programmere selv, eller noe som finnes rett i adminpanelet?
Lurer også på åssen jeg får en logo på toppen. Må dette ligge i .css fila til forumdesignet eller er det også noe så lett som en adminfunksjon?
Takker for svar.

Ingen som vet?

bloc

Det er noe som heter karma - sjekk i admin-seksjonen - som er noe ala et anmerkningssystem, positiv og negativ karma..

Logoen må du i template-filen index.template.php for å forandre. Vil du bytte ut logoen for SMF eller bytte ut forumnavnet for en logo istedet?

Potetfar

Karmaen har jeg fiksa. Logoen har jeg også klart å fikse, men ikke helt sånn jeg bil ha den. Jeg skal ha sånn her, hvis du skjønner:
__________________________    ______
|                                             |  |          | Hei, <navn>, du har # meldinger, # er nye.
|         Logo                             |  |          |     osv, osv.
|                                             |  |          |
|__________________________|  |______|

Jeg tar gjerne i mot hele template koden (copy-paste) fra noen som har giddi å gjøre det. På det vanlige designet. denne logoen. Som i Spillarena, bare med Potetnet logoen.

Noen?

bloc

Jeg kan ordne en for deg, hvis du ikke har fått hjelp til det ennå.

Potetfar

Nei, har ikke det. Send på PM, du. ;) Ikke vedlegg, de får jeg nok ikke lastet ned likevel. :(

Advertisement: