News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Package Parsers [UPDATE! - 22 Mei - 2013]

Started by Herman's Mixen, December 21, 2007, 03:21:03 PM

Previous topic - Next topic

Is er behoefte voor een Nederlandse Pakket Parser ?

Ja
11 (91.7%)
Nee
1 (8.3%)

Total Members Voted: 12

Herman's Mixen

Bij deze heb ik even een poll aan dit topic gehangen omdat ik toch nieuwsgierig ben of er überhaupt behoefte voor is, btw als je stemt zou ik ook graag je motivatie willen weten door middel van te reageren op dit topic... bij voorbaat  mijn dank :)

Hier even de links van alle package parsers om handmatige mods door te kunnen voeren deze werken alleen met de xml mods dus houd dat even in je achterhoofd ;)

heb je problemen met bepaalde mods in boardmod formaat .mod dan mag je mij altijd even contacten.

The Burglar!  Nederlandse Pakket Parser

- Deze Parser werkt zowel met het BoardMod formaat als het standaard XML formaat
- Deze parser werkt wel maar moet nog worden aangepast voor de Nederlandse taal
- Ook zal ik het een en ander nog moeten aanpassen invoegen maar heeft voor dit moment geen toegevoegde waarde.




Andere bekende package parsers

SmfHacks  package parser
SleepyCode package parser
TyTyweb package parser


Legenda :
Groen = Werkende Package Parsers
Rood = Werken niet meer of moeten worden geupdate !!
Oranje = Werk in uitvoering (Wordt een totaal nieuwe parser die volledig Nederlands is).

De attachments in dit topic zijn preview images zodat jullie het process kunnen volgen..
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Superdaantje

Plaats deze anders even in de FAQ topic ;)
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

Herman's Mixen

#2
    ik zou wat anders graag zien hier in het NL board als we gaan kijken naar andere boards bv duits en spaans hebben ze daar alles mooi onder verdeeld in sub boards en aangezien het in het nl board momenteel toch een zooitje is... topics van 4 jaar geleden kunnen echt wel eens in een archief board

    dus stel ik aan de local moderators voor het volgende wat ik aan sub-boards zou willen zien :

    * Archief - hier oude geachieveerde topics
    * Faqs & Tutorials - zodat iedereen zijn steentje kan bijdragen aan bepaalde tuts
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Superdaantje

Daar ben ik het mee eens. Wellicht een taak weggelegd voor de Mods om het NL forum onder te verdelen in sub fora?

Werkt wel prettiger. Vindt ik persoonlijk dan hehe ;)

Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

EdwinK

Vind ook een goed idee. Denk niet dat de mods daar iets aan kunnen doen, maar de admins wel.

Nederlandse board is een chaos.
|| foto-site ||

Superdaantje

Er is hiervoor al een PM verstuurd naar één van de Mods. Het is dus afwachten wat men van het idee vindt.

Met vriendelijke groet,
Daan

Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

Herman's Mixen

dit ligt eraan naar wie je hem hebt gestuurd en of deze gene dan ook reageerd op je pm ;)
heb meerdere malen naar compuart ge pm'et maar nu nog geen reactie zelfde geld voor xeno.... en ik ben er dan ook van overtuigd dat Aaron hier in zijn eentje ook niets aan kan doen en had hem mijn hulp al aangeboden ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Harro

Een archief zal er zeker niet komen.
Heb je ondertussen al antwoord gehad? Ik kan het nog een keertje vermelden aan de admins als je wilt...

Herman's Mixen

harro tot op heden heb ik nog geen reactie terug gehad... en wat de sub-boards betreft het zijn en blijven alsnog suggesties als we naar de bepaalde taal boarden kijken zoals het duitse board bijvoorbeeld dat is een beetje de bedoeling een archief zou mooi zijn geweest zodat dan de topics als naslag zouden kunnen dienen....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Aaron

Akkoord, een board voor de veelgestelde vragen zou zeker een mooie toevoeging zijn. Mits het ingevuld wordt, natuurlijk.

Ik zal dit topic voor nu even sticky maken.

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Herman's Mixen

Vandaag op eigen server nu ook de parser geinstalleerd deze wordt nog vertaald zie het eerste topic !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Superdaantje

Quote from: The Burglar! on January 15, 2008, 10:38:34 AM
Vandaag op eigen server nu ook de parser geinstalleerd deze wordt nog vertaald zie het eerste topic !!

Goed bezig. ;)
Greetz
Superdaantje.nl

.
Joomlabridge.org SMF Bridge Support, Downloads and Joomla Video Tutorials

Herman's Mixen

lol...  :D
op de achtergrond ben ik ook nog drukkies bezig met diverse dingen...  ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Aaron

De modsite van SMF is bijgewerkt. Niet alleen kun je nu voortaan via één link zien welke mods geschikt zijn voor jouw versie van SMF, ook kun je bij elke mod "manual installation instructions" opvragen.

Er is dus voortaan package parser op de modsite ingebouwd! :)

Herman's Mixen

kijk dat is ook weer eens leuk om te zien en te horen ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Gerrit-Jan1986

er zijn zat medegebruikers van dit forum die geen engels kunnen of nauwelijks dus is er geen NL Parser.

want dan zou alles stukken beter gaan

Herman's Mixen

op mijn server draaide de nl versie namelijk ;) aangezien er geen of te weinig tijd en aandacht is van mede gebruikes heb ik besloten het geheel te verwijderen en smf te laten voor wat het is !!

misschien dat ik in de toekomst wanneer daar de tijd voor is weer meer ga doen voor smf maar hier moet dan wel genoeg animo voor zijn

dus voor nu even adios tot later wanneer ik meer tijd heb !
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Herman's Mixen

#18
Bij deze ben ik bezig met een Nederlandse Pakket Parser, zodra ik mijn server weer in de lucht heb gehangen :)
Stem op de bijgemaakte poll of je dit wel/niet zo willen zien als externe pakket parser ?!

Edit: graag ook je motivatie plaatsen ;)
zie het eerste bericht :P
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Robert.

Ik heb op "ja" gestemd omdat ik het echt een geweldig idee vind. De package parser op de mod site is handig, maar niet altijd dus een externe/nederlandse package parser is zeker een geweldig idee in mening. :)

Advertisement: