News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Reclame MOD

Started by crepho, January 16, 2011, 05:56:29 PM

Previous topic - Next topic

crepho

Ik heb een aantal MODs gevonden waar je reclame mee in je forum kan plaatsen,,, Doch geen enkele die naar behoren werkt in SMF 2.0 RC4
De meesten verknoeien de boel zo fel dat zelfs SMF niet meer werkt.

MAAR nu zie ik hier (toch ook SMF 2.0 RC4) een reclame boodschap boven de topic's met elke klik een andere reclame...
Weet iemand welke MOD daarvoor gebruikt is???

Hartelijk dank bij voorbaat...
   

LiroyvH

Dit is een custom systeem dat we geïmplementeerd hebben. Ik weet niet of er een mod voor is maar ik denk het niet.
Het achterliggend systeem dat we ervoor gebruiken is OpenX. (OpenX.org)

Succes :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

Voor openX wat hier op SM.org wordt gebruikt is geen intergrate mod voor aangezien je een klein stukje code in je index.template.php hoeft toe te voegen, wat voldoende is om al je campains voorbij te laten komen.

OpenX voorheen PhpNewAds ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

crepho

Thanks, maar we zoeken voor een MOD, waar we zelf PNG of JPGs in kunnen plaatsen die bij elke klik random (of op een andere manier) boven de topics komen,,, we moeten zelf de bestanden kunnen plaatsen daar er een heel apart systeem van sponsoring is. 
Ik heb een aantal MODs gevonden maar geen die zijn werk doet (erg nog de boel gewoon blokkeert en SMF geheel ontregelt)... Liefst een MOD waar je ook het aantal kliks mee kan bijhouden,,, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn?

We zoeken maar wat verder, als ze bestaan voor de eerdere versies van SMF dan zullen ze ook wel voor versie 2.0 RC4 vrij komen hopen we.
 

willemjan


LiroyvH

Quote from: crepho on January 18, 2011, 05:23:00 AM
Thanks, maar we zoeken voor een MOD, waar we zelf PNG of JPGs in kunnen plaatsen die bij elke klik random (of op een andere manier) boven de topics komen,,, we moeten zelf de bestanden kunnen plaatsen daar er een heel apart systeem van sponsoring is. 
Ik heb een aantal MODs gevonden maar geen die zijn werk doet (erg nog de boel gewoon blokkeert en SMF geheel ontregelt)... Liefst een MOD waar je ook het aantal kliks mee kan bijhouden,,, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn?

We zoeken maar wat verder, als ze bestaan voor de eerdere versies van SMF dan zullen ze ook wel voor versie 2.0 RC4 vrij komen hopen we.
 

En dit zou niet kunnen met OpenX omdat...?
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

Quote from: crepho on January 18, 2011, 05:23:00 AM
Thanks, maar we zoeken voor een MOD, waar we zelf PNG of JPGs in kunnen plaatsen die bij elke klik random (of op een andere manier) boven de topics komen,,, we moeten zelf de bestanden kunnen plaatsen daar er een heel apart systeem van sponsoring is. 
Ik heb een aantal MODs gevonden maar geen die zijn werk doet (erg nog de boel gewoon blokkeert en SMF geheel ontregelt)... Liefst een MOD waar je ook het aantal kliks mee kan bijhouden,,, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn?

Alles wat je hier boven in het citaatje roept is niets anders dan OpenX dus kijk eens naar de OpenSource Editie die ze op de site van OpenX aanbieden.

http://www.openx.org
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: