Aktiviteten i den skandinaviske delen av forumet

Started by Dylert, December 11, 2011, 01:39:33 PM

Previous topic - Next topic

Dylert

Hei! Forumet til SMF er meget aktivt, og det er alltid noe spennende å lese når jeg går inn på disse sidene. Imidlertid syns jeg det skandinaviske forumet er dødt, og det er litt trist. Det er noe med det å skrive på sitt eget språk og vite at det er noen der ute i Skandinavia som har samme interesse seg en selv. Men hvorfor er det slik? Er det nesten ingen i Skandinavia som bruker SMF? Ser at det er mange gamle poster, og da lurer jeg på om interessen for SMF er dalende i Skandinavia? Hvordan kan vi få et mer aktivt forum?

Min oppfordring er: Bruk den skandinaviske delen av forumet aktivt til beste for alle som har en SMF-side!  :D

andershz

Jag postar bara i den skandinaviska delen av forumet om jag har några frågor eller tips som specifikt rör våra språk.
I övrigt använder jag den engelskspråkiga delen då det är större chans att få svar där det är många fler läsare.
Men jag läser alla nya inlägg här.
Jag misstänker att det kan vara fler som resonerar på det viset.

Akyhne

De fleste danske sider benytter phpBB... nok fordi der i mange år ikke var en dansk oversættelse der var god. Det er der heldigvis nu.
Om det gælder de andre nordiske lande, kan en Google søgning fortælle dig.

Kimmen

Bruker den engelsk språklige delen fordi den ofte gir et raskt svar. Har kun brukt dette i søk etter norske språkfiler for en tid tilbake.

alani

#4
Samma här, är Fansman och använder Fransk hjälp forum, mycket aktiva folk.
Moderatorer och kunnande går in i ditt forum för att hjälpa till att lösa problemer utan kostnad oavset hur många gånger du behöver hjälp.
Chaque touche sur la pédale de frein est un premier signe de peur!
Mon forum: www.bimmerpower.org Pour les amateurs de BMW.

Advertisement: