News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Banner plaatsen op forum

Started by FOXXX, March 28, 2024, 08:25:39 AM

Previous topic - Next topic

FOXXX

Is het mogelijk om op de indexpagina van je forum makkelijk een banner te plaatsen, en ook een reclamebanner. Ik zoek hier binnen het forum echt alles af, maar gaat allemaal met ingewikkelde codes, ik heb Ad Management geinstalleerd, maar wordt ik ook niet echt wijzer van helaas. Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe dat werkt? Ben een leek in dit soort dingen maar hoop het te leren. Bedankt alvast :)

Doug Heffernan

De add management mod is de gemakkelijkste manier om banners op de indexpagina van je forum te plaatsen. Welke problemen ondervind je ermee? Ik denk dat het het beste zou zijn als je hierover om hulp zou vragen in het ondersteuningsonderwerp van die mod.

https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=68632.0

Een andere manier om banners te plaatsen is door de template bestanden handmatig te bewerken, maar dat zou ik persoonlijk niet aanraden.

FOXXX

Probleem wat ik ondervind is dat ik nog niet weet hoe dat add management werkt, Zal voor een ervaren gebruiker gesneden koek zijn. Ik klik op Add Ads, dan zie ik een scherm, maar wat vul ik in die vakken in? En links in dat scherm kan ik dan aanvinken waar die banner moet komen neem ik aan.

FOXXX

Misschien dat iemand mij een beetje de weg kan wijzen, hoe ik een logo/banner plaats, Ik lees deze topic door, https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=18291.20 maar dat is een oude versie van SMF. Dus waar hier bovenaan Simple Machine Forum staat, wil ik een eigen logo hebben van ons forum. Ik heb een testforum waar ik naar harte ken stoeien met SMF, dus als iemand mij ff de juiste weg wijst, ben ik enorm dankbaar :D  8)  ;)

FOXXX

Ik heb die Ad Management geinstalleerd op mijn test forum, om het later te doen op het officieele forum, en nu wil ik een banner of logo plaatsen tussen de catagorien in, maar wat vul ik in in deze velden van Ad Management, wie kan mij dat uitleggen of zeggen hoe ik het anders kan doen?
Bedant alvast

Doug Heffernan

Quote from: FOXXX on April 05, 2024, 02:52:48 AMIk heb die Ad Management geinstalleerd op mijn test forum, om het later te doen op het officieele forum, en nu wil ik een banner of logo plaatsen tussen de catagorien in, maar wat vul ik in in deze velden van Ad Management, wie kan mij dat uitleggen of zeggen hoe ik het anders kan doen?
Bedant alvast


Ik denk niet dat die optie beschikbaar is als ik naar de screenshot kijk.

Quote from: Doug Heffernan on March 28, 2024, 09:02:44 AMIk denk dat het het beste zou zijn als je hierover om hulp zou vragen in het ondersteuningsonderwerp van die mod.

https://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=68632.0


FOXXX

Oke Doug dank je wel voor je antwoord. Maar is het wel mogelijk via dat programma om een logo of banner te zetten waar hier dat zwarte cirkeltje staat met die witte poes?

Doug Heffernan

Quote from: FOXXX on April 07, 2024, 12:11:58 PMOke Doug dank je wel voor je antwoord. Maar is het wel mogelijk via dat programma om een logo of banner te zetten waar hier dat zwarte cirkeltje staat met die witte poes?

Ik kan het niet echt zeggen, aangezien ik die mod niet gebruik en er niet bekend mee ben.

FOXXX

Oke, dan zullen we verder moeten stoeien cq vragen, nogmaals bedankt :D


Advertisement: