probleem posts lijken verdwenen? lege posts. de zoekfunctie vindt nog wel iets?

Started by neoweb, February 23, 2012, 03:36:03 AM

Previous topic - Next topic

neoweb

Ik heb een vraag

Ik heb een forum op www.neoweb.nl/forum2
Nu heb ik laatst geupgrade naar de laatste versie van smf, maar nu zitten in diverse topics lege posts??

Bijvoorbeeld:
http://www.neoweb.nl/forum2/index.php/topic,4502.msg17220/topicseen.html#msg17220

Nu heb ik een 'oude' database uit maart 2011, daarin heb ik tekst gevonden die in de 2e post zit. 

Deze tekst is: studies bachelor

Als ik ga zoeken op mijn forum op die term, point de zoekfunctie wel precies naar die 2e post van dat topic?? Dus ergens bestaat nog een referentie. ??

Ik heb ook de database opgeslagen, en ook daar zit de tekst nog wel in?

Wie kan mij helpen om de lege posts weer zichtbaar te maken?

neoweb

In de tussentijd (tussen maart 2011 en nu heb ik wel een upgrade uitgevoerd naar de nieuwste versie van SMF.

Misschien kan ik een deel van de posts via MySQL importeren? Maar staan alle referenties dan nog wel goed? Iemand andere ideen?

HunterP


LiroyvH

((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

BlondChick

Ik heb iets dergelijks ook gehad na upgraden van mijn forum. Bij mij 'struikelde' de meeste topics op ë ï en dat soort karakters. Ik heb m.b.v. een database van voor de upgrade eea nog kunnen redden.

neoweb

Euhm.. wat is Sphinx ??

Verder .. thanx alvast.. ik ga eens kijken wat er aan de hand is.


NanoSector

My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

LiroyvH

Quote from: BlondChick on February 26, 2012, 12:49:33 PM
Ik heb iets dergelijks ook gehad na upgraden van mijn forum. Bij mij 'struikelde' de meeste topics op ë ï en dat soort karakters. Ik heb m.b.v. een database van voor de upgrade eea nog kunnen redden.

De hele database converteren naar UTF_8 zou dat soort collisions moeten voorkomen...
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

neoweb

bij het converteren van de database kreeg ik een error

QuoteColumn 'subject' cannot be part of FULLTEXT

MAar door :
QuoteYou may want to check Admin > Search > Search Method, and there run "Remove the fulltext index".

kon ik daarna de database wel converteren naar UTF-8

Nu zijn de posts weer terug !!!
WOOHOO ;-)

thanx allemaal

Advertisement: