News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Exacte afmeting forum

Started by TattooLeashed, April 22, 2012, 12:22:43 PM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Hoe kom ik erachter wat de exacte afmetingen zijn van mijn forum in pixels? Ik wil een logo maken die precies past vandaar.

www.tattoomasters.nl

Robert.

Dat kun je niet precies weten aangezien sommige mensen grotere of kleinere schermen hebben. ;)

TattooLeashed

Precies! En daarom wil ik een logo hebben wat met alle schermen meegaat. Daar weet iemand vast de oplossing wel voor toch?

great dane

probeer eens de mod ,Header Rotator

heb hier 3 logo,s in deze mod staan

logo,s zijn van afmeting 930 * 130 pixels

als je de logo,s doorzichtig maakt komen ze vaak goed uit en de meeste gaan mee met de schermen wat je bedoel

TattooLeashed

Dat is wel een vrij oude mod al. Werkt dat wel op 2.0.2?

Over het transparante: dat ga ik zeker eens proberen.

great dane

Quote from: TattooLeashed on April 22, 2012, 02:03:33 PM
Dat is wel een vrij oude mod al. Werkt dat wel op 2.0.2?

Over het transparante: dat ga ik zeker eens proberen.

ja hier werk die mod , uitstekend zie hier onder

mijn forum is ook  smf 2.0.2

28. SimplePortal - Dutch 2.3.3   [ Deïnstalleer ] [ Overzicht bestanden ] [ Verwijderen ] 
29. Mobile Device Detect 0.2.1   [ Deïnstalleer ] [ Overzicht bestanden ] [ Verwijderen ] 
30. Header Rotator 2.1              [ Deïnstalleer ] [ Overzicht bestanden ] [ Verwijderen 


doorzichtig maken doe ik met GIMP 2 even google en je vind hem


groetjes

NanoSector

Je kunt ook een veel te grote logo maken, dat je die in je header plakt en dat de "uitsteeksels", laat ik ze zo even noemen, verborgen zijn :)

Zo heb ik het opgelost voor een stel forums.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Albe

Quote from: TattooLeashed on April 22, 2012, 12:22:43 PM
Hoe kom ik erachter wat de exacte afmetingen zijn van mijn forum in pixels? Ik wil een logo maken die precies past vandaar.

www.tattoomasters.nl
Misschien kan dit helpen?
Ik heb mijn forumbreedte vast ingesteld op 950px.
Dit kan via: 'Beheer' - 'Configuratie' - 'Thema-instellingen' - 'Themaopties en -voorkeuren'
----------------------------
Groetjes,

Albe

Advertisement: