plaatjes in een board

Started by johannes47, May 02, 2013, 09:21:02 AM

Previous topic - Next topic

johannes47

Beste SMF leden,

Ik ben alles aan het bekijken maar kan niet vinden om plaatjes in een board te plaatsen. Wel zag in topics.
Is het wel mogelijk en hoe zo ik dat moeten doen.
Zou er iemand zijn die mij dit kan uitleggen.

Alvast hartelijke dank




Herman's Mixen

zou je dit aan de hand van bijvoorbeeld een screenshot kunnen laten zien wat ongeveer de bedoeling moet zijn...

want neem aan dat je niet de IMG tags bedoeld ?!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Beste The Burglar!

Dit is eigenlijk wat ik heel graag zou willen, maar is dit mogelijk.

Zie bijlage

Met vriendelijke groet,

Johannes47

Herman's Mixen

Dat moet inderdaad wel mogelijk zijn, heb dit ook in andere SMF Fora's zo gezien en volgens mij als ik het goed heb kan je gebruik maken van de volgende MOD Images On Board het zal misschien hier en daar wel wat aangepast dienen te worden, maar je zou het zo out of de box kunnen gebruiken...

Je kan deze volgens mij zo installeren via je package manager, mocht dat nu niet werken scroll in je package mannager naar beneden en klik op advanced, daar kan je de versie emuleren door de versie nummer 2.0 RC1-1 in te tikken.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Beste

Ik heb je raad opgevolgd maar ik krijg dit te zien, en dat gaat boven mijn pet.


Database fout

Table 'xblackplanetnl_2.boards' doesn't exist
Bestand: /home/sites/site39283/web/Packages/temp/img_link2b.php
Regel: 18

Kan ik hier nog iets mee doen ? Want durf het niet meer te installeren zeg maar.

Hartelijke dank alvast

Herman's Mixen

Zie dat het niet helemaal goed gaat en er gebruik gemaakt word van smf 1.1 code....

probeer het eens met de volgende aangepaste versie die ik hier als bijlage aan hang...

verwijder wel eerst even via FTP in de map /Packages de oude die je hebt geupload !!

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

#6
Hallo,

Nu krijg ik deze melding in beeld

Duplicate entry '15-2' for key 'PRIMARY'
Bestand: /home/sites/site39283/web/Sources/Subs-Boards.php
Regel: 742

Pff  nou ik wou dat ik wat wist hiervan net als jij.

Ow en als ie bij een plaatje.gif gaat opslaan duurt dat echt lang

Groetjes Johannes47

Herman's Mixen


Duplicate entry '15-2' for key 'PRIMARY'


is een duplicaat entry in de database, deze zou eerst verwijderd moeten worden.. echter het heeft niets met het bestand te maken...
zal het modje zelf wel eens helemaal gaan nalopen, nu weet ik ook alweer waarom ik ook het installeren van mods ook nooit doe via het bakkes package manager, handmatig is de way to go...

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Beste The Burglar!

Moet ik of is de bedoeling dat ik dat regeltje ergens in moet plakken of vervangen ?
Zou u dat mij kunnen uitleggen.

Met vriendelijke groet,

Johannes

Herman's Mixen

Nee gewoon eventjes afwachten, ik ga het modje totaal ontleden en gedeeltelijk herschrijven
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Hallo,

Jeetje dat je dat kan, maar vind het super netjes dat je echt wil helpen om dit mogelijk te maken.

Super bedankt alvast voor al je moeite.

Johannes

Herman's Mixen

Dat is geen probleem hoor, helaas de factor tijd vaak wel maar doe wat ik kan ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

#12
Beste The Burglar!

Neem je tijd hoor, ik wacht netjes af, en tijd is bij mij ook een verschrikkelijk woord, kom 24 uur per dag tekort
Maar goed ik zie het wel hoor, geniet ook van je vrije tijd.

Bedankt alvast groetjes Johannes47

johannes47

Beste The Burglar!

Ik ben zelf aan het stoeien geweest, en ik heb het voor elkaar.
Maar echt bedankt voor al je moeite.

groetjes Johannes47

Advertisement: