Uitnodiging sturen via het forum MOD.

Started by johannes47, May 23, 2013, 11:10:40 AM

Previous topic - Next topic

johannes47

Beste SMF Teamleden,

Misschien een rare vraag, is er iets te vinden dat echte vaste leden, via het forum nog iemand kunnen uitnodigen. Ik heb dit ooit is gezien, dat iemand nog 5 leden kan uitnodigen via het forum, en dat zie je dan als vaste lid op het forum, en na elke maand 1 punt erbij krijgt als de punten van 5 stuks op zijn. Het is misschien niet helemaal top uitgelegd.

Dus je zou dan hebben:  Jij kan nog 5 vrienden uitnodigen, en bij elke keer dat er een uitnodiging verstuurd was gaat er een eentje af. Zoals ik ooit heb gezien gaat dat via het forum zelf die een code stuurt die je dan tijdens het registreren moet invoeren, anders is er geen aanmelding mogelijk.

Ik hoop dat er iemand is die weet wat ik bedoel, en of er een MOd is voor SMF 2.0.4

Met vriendelijke groet,

Johannes47

Herman's Mixen

Ik ben op de hoogte van een wat oudere modificatie waarmee je uitnodigen kan versturen, maar of het hetzelfde werkt zoals jij hier boven aangeeft weet ik niet precies heb het modje even opgezocht echter zal deze eerst aangepast moeten worden voor gebruik van SMF 2.x

Invite (registration through invitation)

Weet ook niet of je dit bedoelt, kijk even naar de plaatjes die onder deze mod te vinden zijn ?!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

The Burglar!


Jeetje dit is het helemaal, maar nu mijn vraag ? Is het veel werk om alles aan te passen ? Ik ben altijd heel voorzichtig met dingen die aangepast moeten worden.
Ik ben nog te onzeker om alles aan te passen zeg maar, maar ik hoop dat je hier nog een antwoord op hebt voor mij.

Groetjes Johannes47

Herman's Mixen

Het is inderdaad wel even een werkje vooral het database gedeelte moet geheel opnieuw geschreven worden aangezien dit anders is geregeld binnen de 2.x branche
en de rest zou ik even moeten bekijken maar een rewrite is zeker nodig als dit in SMF 2.0 werkend te krijgen...

kan het modje wel voor je aanpassen maar in welk tijdsbestek dat is kan ik helaas niet zeggen aangezien het in me "real life" ook nogal druk is, maar ga vanaf morgen middag wel eens bekijken wat ik er van kan bakken :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

The Burglar!


Super bedankt ik kijk morgenmiddag of avond wel even, nogmaals bedankt

Groetjes Johannes47

johannes47

Beste The Burglar!

Ik ben zelf aan de lag gegaan, omdat ik het toch ook wil leren, eerst even een backup gemaakt, maar het is jammer genoeg helemaal mislukt.
alles liep in de soep. Nu blijkt maar weer dat ik toch nog afhankelijk ben van jullie. Ik hoop dat het nog goed komt met INVITE.
Want dit is echt wat ik zocht. Ik hoor het nog wel.

Groetjes Johannes47

Herman's Mixen

Voor het Invite verhaal dien je toch even geduld te hebben dit moet een rewrite worden, en dit in mijn vrije tijd moet doen... maar dat komt goed :D

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Beste The Burglar!


Ik heb het zelf geprobeerd en volgens mij is het helemaal gelukt, maar nogmaals super bedankt voor al je moeite.


Gr. Johannes

Herman's Mixen

Oke bij deze zal ik het topic ook als solved zetten :P
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: