News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

Bericht leeg gelaten en Infocentrum

Started by Jantje, June 04, 2013, 03:32:41 AM

Previous topic - Next topic

Jantje

Goedemorgen,

Wij zitten met twee problemen, het forum is overgegaan naar 2.0.4 en daar krijgen we nu te maken met berichten die leeg gelaten zijn waardoor we geen posting kunnen doen. In werkelijkheid staat er gewoon tekst in. Zie screenshot. Het volgende probleem waar wij tegenaan lopen is het volgende, op de oude versie hadden wij een infocentrum, daar werden de laatste 15 topics getoond. Helaas is dat nu niet meer het geval. Hoe krijg ik die weer terug?


Herman's Mixen

Is dit theme Custom gemaakt en Compatibel met SMF 2.x aangezien SMF 2.x een geheel andere engine heeft dan de 1.x en 1.1.x branche heb ik zo het idee dat je gebruik maakt van een theme die geschikt is voor smf 1.1.x dit gaat echter niet werken onder SMF 2.x.

Kijk eens onder

admin --> Configuratie --> Huidige thema --> Aantal recente berichten op de forumindexpagina

hier staat als het goed is standaard "0" ingevuld dit kan je veranderen naar het aantal wat jij geschikt vind.... 
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Jantje

Quote from: The Burglar! on June 04, 2013, 06:24:32 AM
Is dit theme Custom gemaakt en Compatibel met SMF 2.x aangezien SMF 2.x een geheel andere engine heeft dan de 1.x en 1.1.x branche heb ik zo het idee dat je gebruik maakt van een theme die geschikt is voor smf 1.1.x dit gaat echter niet werken onder SMF 2.x.



De theme komt hier vandaan, voor dat andere zal ik de instellingen even nalopen, ik hoop dat ik toch iets over het hoofd gezien heb daaarin

http://visualpulse.net/ [nofollow]

Jantje

Thnx! het infocentrum werkt weer zoals vanouds. Maar nu het volgende...... Wij hebben ook problemen met UTF8. Als we de taal op Engels zetten dan is echt alles goed, maar zodra we de taal op nedrlands zetten krijgen we foutmeldingen. In de bijlage zit u de foutmeldingen. Wat kunnen wij hier aan doen?


Herman's Mixen

PCRE_UTF8 is niet gecompileerd in de PCRE library op de server deze vraag zal je echter ook bij je hoster moeten indienen...
aangezien wij hier verder niets aan kunnen doen...

Eventueel ook vragen of ze de Nederlandse-UTF8 taal instellingen mee installeren ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Jantje

Dank je voor wederom snel antwoord, we gaan ermee aan de slag en zodra het probleem opgelost is zal ik het ook hier als opgelost zetten.

Herman's Mixen

Is goed, ik wacht het even af misschien komt je host met iets anders op de proppen dus laat het dan graag even weten ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Jantje

Quote from: The Burglar! on June 04, 2013, 08:10:47 AM
Is goed, ik wacht het even af misschien komt je host met iets anders op de proppen dus laat het dan graag even weten ;)

Alles is nu inorde, wat u zei klopte helemaal. Dit topic zal ik dan ook als zijnde opgelost gaan zetten. Nogmaals dank

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: