News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

modify probleem

Started by Julian Kuitert, June 18, 2013, 04:14:09 PM

Previous topic - Next topic

Julian Kuitert

hey!

im permissions heb ik dat gebruikers zijn/haar eigen posts kunnen editen,
maar het werkt niet, ze zeggen dat de modify button er helemaal niet staat.

geen quick modifie and modify button te vinden voor gebruikers.

ik heb ALLE permissions doorzocht, board permissions, alles alles alles. overal staat dat ze het kunnen editen

heeft iemand een idee hoe ik dit kan fixen??


mvg julian.
Head of 2006Redone.

Herman's Mixen

Als je de permissies voor de betreffende ledengroep goed hebt ingesteld dan zou je net als hier in de bijlage de volgende knoppen moeten zien....

laat anders eens iemand met het probleem, een screen maken voor de vergelijking  ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Julian Kuitert

Head of 2006Redone.

Herman's Mixen

Kijk eens naar de ledengroep permissies waar dit lid in zit of je daar misschien toch een permissie over het hoofd hebt gezien ?!

en anders zou je eens je Display.template.php van het betreffende theme aan dit topic kunnen hangen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Julian Kuitert

permissies zijn correct.

Display.template.php
Head of 2006Redone.

Julian Kuitert

Head of 2006Redone.

Julian Kuitert

iemand die me kan helpen?
Head of 2006Redone.

Julian Kuitert

laat maar:) had tijdelijke modify aan staan, gebruikers konden na 10 minuten niet meer editen.
Head of 2006Redone.

Advertisement: