Een categorie apart beheren

Started by MrNicotine, July 11, 2013, 03:24:34 PM

Previous topic - Next topic

MrNicotine

Ik wil graag een ledengroep de rechten geven voor het beheren van boards, maar dan in een categorie naar keuze, en niet de rechten op alle andere categorieën/boards.

Is dit mogelijk, zonder teveel poespas? Het is niet zo'n urgente kwestie, maar ik vraag me dit wel af.

Alvast bedankt

Herman's Mixen

Misschien zou je hier gebruik van kunnen maken weet niet of dit echt is wat je bedoeld ;)

Allow Deny Board Permission

en misschien in combinatie met de volgende mod

Manage Membergroups Permission
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

MrNicotine

Duizend maal excuses voor de late reactie. Had gereageerd via de Phone, alleen dit is niet goed gegaan....

Dit is niet 100 % procent wat ik bedoelde, maar via een omweg, heb ik toch voor elkaar gekregen wat ik voor ogen had via deze twee mods...

Dus bedankt weer, Burglar. Zoals gewoonlijk, zijn jouw adviezen weer fantastisch!!!

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: