Jammer voor de Communitie

Started by Herman's Mixen, August 07, 2013, 09:19:35 AM

Previous topic - Next topic

Herman's Mixen

Ik heb besloten te stoppen met het support voor deze Communitie, bij deze neem ik ook afscheid van het gehele project SMF
Wat ik de afgelopen 10 jaar hier heb gedaan wordt blijkbaar niet in dank afgenomen, maar gelukkig heb ik nu dan meer tijd voor andere projecten waar ik nu volledig mijn zinnen op ga zetten.

Het gaat jullie allemaal goed en hoop dat het in de toekomst dan maar beter zal gaan met dit project voor jullie

Goodbye and have Fun !!

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Mano2

????


Als het al leden zijn die je hulp hier niet in dank afnemen dan zijn het wat mij betreft een stelletje dropxxxxn die het dan maar zelf zouden moeten oplossen  en als het anderen zijn dan zou je daar schijt aan moeten hebben,  want zonder jou toegevoegde waarde zou ik hier waarschijnlijk en met mij velen vermoed ik, niet zo ver zijn in het opzetten van een leuk werkend forum....


zonde zonde zonde....


French

Jammer dat een SMF Forum icoon verdwijnt,de ware toedracht zal wellicht nooit bekend worden gemaakt (Achter de schermen verhaal),je hangt immers je vuile was niet buiten.
Maar het geeft wel te denken als iemand zijn frustraties hier in een Topic uit............ben benieuwd of er nog een geloofwaardige uitleg zal gaan volgen??

zipper306

Jammer dat je toch weg gaat.  :o

Dank voor alle uitstekende hulp.

Het ga je goed. :'(

LiroyvH

Jammer om je wederom te zien vertrekken Burglar.
Bedankt en veel succes met je andere projecten en misschien zien we je nog eens terug.

Good luck! :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

NanoSector

Jammer dat het zo steeds moet verlopen The Burglar. Mensen bedoelen het niet verkeerd.

Oh well, succes met je projecten en wat je wilt gaan doen, en bedankt voor de tijd die je hier hebt doorgebracht.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

H0 modelspoor

Jammer dat je er mee stopt, je hebt altijd uiterst je best gedaan om te helpen en was ook altijd erg snel met antwoorden.
Bedankt voor alle inzet!!
SMF-pakket                   SMF 2.0.11
Sources                           2.0.8   
Standaardtemplates    2.0.10
Taalbestanden             2.0.10

CapadY

Ik ben de tel ondertussen kwijt hoeveel van dit soort afscheidstopics ik hier de afgelopen jaren voorbij heb zien komen van je.

Ik zou dus zeggen tot over een week of 3.
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

coby61

wat is dit nu je hebt ons zo goed geholpen
we waren anders nooit zover gekomen met ons forum
maar ja toch bedankt  :-\

TattooLeashed

Quote from: CapadY on August 08, 2013, 10:09:38 AM
Ik ben de tel ondertussen kwijt hoeveel van dit soort afscheidstopics ik hier de afgelopen jaren voorbij heb zien komen van je.

Ik zou dus zeggen tot over een week of 3.

Dat viel mij ook al op  ;)

Ik kan mij trouwens niet voorstellen waarom het je niet in dank afgenomen wordt TB. Als er één iemand is die altijd klaarstaat voor ons forumbeheerders met hulp in bange dagen dan ben jij het wel. Ik ben dan ook wat verbaasd dat je dat zegt. Laat diegene die daarvoor gezorgd heeft in ieder geval de klere krijgen. Deze persoon of personen worden bedankt!

TB, ik hoop dat je, zoals het verleden bewezen heeft, je mening nog kunt herzien. Zo niet, veel plezier met je andere activiteiten en bedankt voor alles wat je voor me hebt betekend!

Linda.V

Quote from: The Burglar! on August 07, 2013, 09:19:35 AM
Wat ik de afgelopen 10 jaar hier heb gedaan wordt blijkbaar niet in dank afgenomen, maar gelukkig heb ik nu dan meer tijd voor andere projecten waar ik nu volledig mijn zinnen op ga zetten.
Jammer dat je terug besluit te stoppen The Burglar! Mogelijk natuurlijk dat door sommige mensen wat jij hebt gedaan niet in dank wordt afgenomen maar er zijn ook veel forumbeheerders die jou wel heel dankbaar zijn voor al jouw hulp, zoals oa ikzelf. 'k Zou zeggen, denk er nog eens over na en als jouw besluit toch vast staat, dan wens ik jou het beste bij je andere projecten en nogmaals BEDANKT!

mr-d

jammer de paar dat ik hulp nodig had heb je mij echt goed geholpen

succes met je projecten

NanoSector

My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

ben niet terug ;) zie alleen dat iemand loopt te etteren :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: The Burglar! on August 31, 2013, 06:55:06 PM
ben niet terug ;) zie alleen dat iemand loopt te etteren :D
Niet terug maar wel posten? ???
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Ook maar uit noodweer, voor de rest kijk ik hier bijna niet meer aangezien ik toch de andere kant oploop...
Suc6 verder.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

CapadY

Bijna exact 3 weken, had ik het toch niet verkeerd ingeschat :D
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Herman's Mixen

Je hebt het *helemaal* mis...
done = done !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Nou ik wil niet in discussie gaan hoor maar je hebt ons dit al meerdere malen eerder geflikt...
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Ben tot niets *verplicht* alhier dus dat *geflikt* is een beetje overtrokken vind je zelf niet...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: