News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Jammer voor de Communitie

Started by Herman's Mixen, August 07, 2013, 09:19:35 AM

Previous topic - Next topic

LiroyvH

Ik moet wel toegeven dat er ergens wel een punt is. Dit is geloof ik het vierde of vijfde topic waar je met een hoop bombarie aankondigd dat het allemaal *** is hier en hoe je nooit meer terug wil komen en vervolgens korte tijd later ben je weer terug. Als je gewoon een pauze wilt nemen of aandacht wil, zeg dat dan gewoon. :P

We gaan een lange tijd terug Burglar, meer dan 10 jaar en jaren voordat SMF ook maar bestond (YaBB SE), maar ik snap wel dat mensen het een beetje vreemd, en nu zelfs vervelend, vinden worden dat dit steeds opnieuw gebeurd zonder reden. Daar zal je het waarschijnlijk niet mee eens zijn, maar dat is dan maar zo. Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze wel eens, en ik was niet van plan te liegen dus doe dat ook niet. :)
No offense, maar het zegt wel wat dat meerdere mensen genoeg lijken te hebben van deze topics. Zeker omdat je hulp wel degelijk op prijs gesteld wordt...

Leuk dat je weer terug bent, maar dat betekend dat dit topic dus gewoon onzinnig was. :)
Zodoende is het topic bij dezen gesloten om verdere escalatie te voorkomen.

Fijne dag verder en nogmaals: welcome back!
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

Topic was zeker niet onzinnig en wat een ieder van me mag denken kan me geen reet interesseren.... zelfde geld voor deze gehele onorthodoxe kliek hier...

Maar dat terzijde... vraag je nu gewoon om alle topics die ik hier ooit heb gepost dom weg gewoon te verwijderen... !!
Dus dat welkom back mag je echt wel achterwegen laten.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

LiroyvH

#22
Hoi,

Nee, dat maak jij ervan... Doe je wel vaker...
Doe wat je niet laten kan Burglar, ik heb geen zin meer om te proberen aardig te doen terwijl je constant tekeer gaat tegen alles en iedereen, en om met je te praten want dat is evident een verloren zaak; je rukt toch alles moedwillig uit verband, ongeacht hoe goed het bedoeld is... Blijkbaar ben je niet uit op een normaal gesprek, met wie dan ook. Zelfs mensen die je helpen niet. Zelfs niet met mensen, waaronder ik, die je advies gaven zodat je in het SMF Team kon komen, wat je zei dat je graag wilde en daarom hulp kreeg en een apprenticeship...

Wat er met je gebeurd is in al die jaren weet ik niet, vroeger was je heel relaxed. Echt jammer dat het zo moet.

Succes en zie maar wat je doet.
In ieder geval bedankt.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: