News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Dagtotaal hoogst aantal leden op hol?

Started by TattooLeashed, February 20, 2014, 12:19:07 PM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Niet echt een technische vraag maar misschien weet iemand hoe dit kan:

Sinds december 2011 stond dit aantal op 112. Dat kwam toen omdat ik veelvuldig promootte via o.a Twitter. Na een hele lange tijd gemiddeld zo'n 35-40 bezoekers en leden tegelijkertijd te hebben gehad zag ik vandaag dat er ineens 115 leden en bezoekers tegelijk zijn geweest. Maar op een heel onlogisch tijdstip: 04:08 uur.

Zijn dit bots geweest of zo?

French

Quote from: TattooLeashedZijn dit bots geweest of zo?
Dat onlogische tijdstip hoeft niet onlogisch te zijn toch als er bezoekers/geïnteresseerden je site bezochten vanuit landen in een andere tijdzone,wat is de reden waarom je denkt dat dit softwarerobots of bots zouden zijn ?

Herman's Mixen

* Herman's Mixen denkt aan her-indexering van diverse zoekmachines ?! ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Quote from: Freñçh on February 20, 2014, 04:42:49 PM
Quote from: TattooLeashedZijn dit bots geweest of zo?
Dat onlogische tijdstip hoeft niet onlogisch te zijn toch als er bezoekers/geïnteresseerden je site bezochten vanuit landen in een andere tijdzone,wat is de reden waarom je denkt dat dit softwarerobots of bots zouden zijn ?

Spam wordt vaak rond dat tijdstip verstuurd. Valt erg op in de mailbox bijvoorbeeld. Daarbij is dit geen normale stijging maar eentje van 400%. Zonder dat ik promoot. Dat is gewoon niet logisch.

@Herman:wat houd dat precies in?

French

Spam heeft er niets mee te maken of worden er soms ook ongewenste berichten op je Forum geplaatst ?

*Zoekmachines indexeren webpagina's geautomatiseerd door middel van robots/spiders. Dit zijn programma's die webpagina's downloaden en vervolgens nuttige informatie verzamelen van de pagina, zoals woorden en verwijzingen. (kan je dus als nuttig omschrijven)

Advertisement: