News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Email en ip ban lijst

Started by Black Tiger, March 01, 2014, 03:41:16 PM

Previous topic - Next topic

Black Tiger

Met vBulletin kon ik gewoon mensen bij voorbaat al niet tot de registratie toelaten door complete ip ranges en met name ook complete email domeinen te blokkeren.
Voorbeeld: mensen die wilden registreren met @yahoo.com of @*.ru konden dat verder wel vergeten, in elk geval wel met die adressen.
Ik heb wel gelezen dat er omzeilmethodes zijn, maar ik heb gewoon een kant en klare lijst met ip adressen, ip ranges en email domeinen die ik bij voorbaat al wil bannen zodat ze niet kunnen registreren.

Deze optie kan ik niet terug vinden, beetje vreemd dat dit er niet in zou ziten voor een dergelijk goede software als SMF. :-\

Moet ik hier perse een mod voor installeren? Want stuk voor stuk gaan doen bij de ban opties heb ik weinig zin in, heb een hele waslijst.
Greetings, Black Tiger

Herman's Mixen

admin --> leden -->banlijst --> nieuwe ban

Ban op basis van IP, Hostname, E-mail, of gebruikersnaam

of je kan iets als deze mod installeren DNS Blocklist Bans

Omdat dit een vrij oude mod is MOET je deze installeren door middel van de emulatie van het pakket, in je package manager
of gewoon weg handmatig installeren wat mij toch altijd de beste optie lijkt ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Black Tiger

Yup, thanks. Zal wel zoiets moeten worden. Want anders moet ik ze inderdaad per stuk gaan invoeren en dat is me teveel werk. 8)
Greetings, Black Tiger

Advertisement: