News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

knopje voor mail adres. waar ?

Started by beagle-01, June 26, 2014, 10:14:14 AM

Previous topic - Next topic

beagle-01

even een gekke vraag.

waar kan iemand op een forum het mail adres vinden van de beheerder(Admin) als hij niet geregistreed is.?


Wat is gebeurt : Iemand had problemen met zich te registreren en wou daarover een mail zenden naar de admin. Maar kon nergens op het scherm een veld vinden waar hij op kon klikken om een mail te zenden.( Persoon is dus niet ingelogd, niet geregisterd)

Heb mezelf even uitgelogd en ook gaan zoeken, maar vind ook nergens  iets.

help gevraagd dus. waar zou dat mail adres verborgen zitten, onder welk knopje.
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

watchhorse

Als je nergens een contact-pagina gemaakt hebt en de profielen voor niet-leden verborgen hebt dan is het inderdaad niet mogelijk om het beheer te bereiken.

Misschien in de nieuwsbalk ook uw mailadres meegeven zodat ze jou kunnen contacteren. ;)
Wij zoeken diergerelateerde fora ter overname.
Pb gerust als je geen tijd of zin meer hebt om uw forum te onderhouden.

beagle-01

In Beheer --> configuratie --> algemeen --> kan je een vinkte plaatsen voor het verbergen van contactgegevens voor gasten.
vind ik nogal logisch dat niet iedereen zomaar aan b.v. mail adressen kan geraken. dus dit afzetten omdat men het mail adres van de admin kan vinden, vind ik nogal vergezocht.

In Beheer--> Configuratie --> server instellingen -- kan je het mail adres invoeren van de webmaster.
Dan moet er toch ergens de mogelijkheid zijn  dat een "Gast" ergens op kan klikken om een mail te zenden naar de webmaster.
Het is dus dat laatste dat ik zoek. !!

Is er ergens een vinkte te plaatsen , dat ik nog niet vind om dit mogelijk te maken.
of hoe word zulks in SMF geregeld?
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

beagle-01

OOPS/

Ik had dit al eens gevraagd in 2008  :-\  was het totaal vergeten  en ook vergeten van het terug te installeren.

Mod : Advanced_contact_form
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

Advertisement: