zichtbaar maken van foto's of juist niet.

Started by beagle-01, July 01, 2014, 10:31:38 AM

Previous topic - Next topic

beagle-01

ik ken bepaalde fora waar ze o.a. prentjes -foto's publiceren bij hun postings om bv. de vordering in de bouw van een model te tonen.

Als je dus gast bent of niet ingelogd, kan je de prentjes in de postings helemaal niet zien, zelfs geen blauw vierkantje of een link.

Nu vraag ik mij af hoe je dergelijke beperking in SMF kan inbouwen. dus geen  tag zichtbaar
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

LiroyvH

Doen ze dat als attachment of via BBC?
Als bijlage kan je natuurlijk gewoon instellen dat gasten geen bijlagen mogen zien, met plaatjes die via BBC gelinked zijn moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zeker weet of dat een (standaard) permissie optie is.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

dit kan je inbouwen via permissies en volgens mij is het al standaard als je beetje met je permissies speelt... dat gasten of dergelijke andere groepen bepaalde plaatjes niet mogen zien...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

beagle-01

via permissies heb ik niets gevonden dat mij bruikbaar leek.

de leden plaatsen in hun posting  (img) .....(/img) tag  en het moet juist de gasten zijn die dan niet de img tag mogen zien.
niet met bijlage enz...

zo is het toch op dat ander forum.
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

Herman's Mixen

hiervoor moet dan de image tag voor worden aangepast zodat er met permissies gewerkt kan worden kijk bijvoorbeeld even naar de ohara youtube embedded mod van suki welke ongeveer het zelfde doet alleen voor youtube movies gebruik die mod als indicatie voor je eigen doeleinden ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: