News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Berichten van bepaalde leeftijd verplaatsen

Started by Linksquest, July 13, 2014, 02:51:40 PM

Previous topic - Next topic

Linksquest

Is het mogelijk om bijvoorbeeld berichten die 60 dagen of ouder zijn om die uit een topic te halen en die naar een ander topic, bijvoorbeeld archief, te verplaatsen.

Ik zie nu alleen de optie om berichten ouder dan .. te verwijderen. Wie kan me hiermee helpen?
Volg mij op Twitter

CapadY

Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Linksquest

Volg mij op Twitter

NanoSector

My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Linksquest

Volg mij op Twitter

guilhermo

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een bericht van de ene naar de andere topic kan verplaatsen in een SMF 2.1  forum

Mvg Willem

LiroyvH

Quote from: guilhermo on August 16, 2021, 08:11:35 AMKan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een bericht van de ene naar de andere topic kan verplaatsen in een SMF 2.1  forum

Mvg Willem

Hallo,

Als je een bericht of meerdere berichten wil verplaatsen van het ene naar het andere topic, dan kan je het bericht/de berichten vanuit het ene topic splitten naar een eigen topic. Vervolgens kan je dat topic samenvoegen met het topic waar je de berichten naar wil verplaatsen.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: