News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Witte pagina

Started by -niek-, August 22, 2014, 07:30:12 PM

Previous topic - Next topic

-niek-

Ik heb steeds op mijn index een lege witte pagina, als ik 3x refresh krijg ik weer een index, om vervolgens als ik verder wil klikken terug te komen op een witte pagina.

Wat kan het probleem zijn?

Inmiddels op andertalige forums al gezocht en probleemoplossingen gedaan, maar het mag niet baten.

Ik heb smf de laatste versie er dus weer af gehaald en de vorige geinstaleerd, maar ook die geeft hetzelfde probleem. :(

Ik heb het forum net nieuw, eigen hosting, geen idee wat ik nog kan doen om dit te verhelpen, wie kan mij helpen?

-niek-

Extra info, alleen gewone leden hebben het, administrators hebben dit probleem niet  :o

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Dat heb ik gisteren allemaal al gedaan, en het haalt helaas niets uit  :(

Herman's Mixen

- wat heb je aan mods geïnstalleerd ?
- phpinfo ?

maak een bestand aan *.php
plaats daar het volgende in

<? phpinfo(); ?>


opslaan, en plaats de link naar phpinfo bestandje ;)
dan kunnen we even je configuratie bekijken...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Ik had alleen het forum zelf geinstalleerd, nieuw. Verder nog niets.

Ben inmiddels overgestapt op een andere software  :)

-niek-

Ik ga het opnieuw proberen, maar dan versie 2.0.7 :)

Balbezit.com

Welke versie gebruikte je nu?

-niek-

Ik heb zojuist de 2.0.7 geinstalleerd.

Installatie prima verlopen, helaas weer steeds witte pagina's. Na 3 of 4x refreshen zie je de index, om vervolgens weer te verdwijnen, zoals ik eerder vertelde.
Ik als admin heb er vrijwel geen last van, maar als lid of gast wel.

Hier de php info

http://www.koffietijdgezelligheid.nl/testforum/info.php [nofollow]

Ik heb geen idee waar het aan ligt  :-\

Herman's Mixen

PCextreme.nl houd er al jaren een zeer vreemde configuratie op na als we over webhosting praten, hier zijn diverse topics over te vinden hier in dit board ;)

php zou wel geupgraded mogen worden naar 5.5 zeker met het oog op 2.0.7 / 2.0.8 en een knipoog naar 2.1
wat me opvalt is dat de memory limit erg laag staat en er vele functies als disabled staan...

je zou pcextreme kunnen benaderen deze aan te passen maar zoals in het verleden al gebleken is, zullen ze hier echter geen gehoor aan geven...
advies wat ik je kan geven ga op zoek naar een "Goede" webhost praat eventueel eens met CoreISP misschien kan hij je iets aanbieden ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Ik heb voorheen jaren een forum gehad, via dezelfde hosting en ik heb nooit geen problemen gehad.

Helaas heb ik 2 jaar geleden alles weggedaan om afgelopen week weer opnieuw te beginnen.
Wat zijn de grote verschillen met nu en pakweg 2 jaar geleden ?

-niek-

Oude versie geinstalleerd, welke ik dus voorheen op dezelfde hosting draaide, maar zoals met de nieuwe versies van smf, helaas witte pagina's.

Eerder had ik contact gezocht met mijn hosting, die zegt het volgende:
We leveren normaliter eigenlijk geen ondersteuning op
scripting maar u zou het volgende eens kunnen proberen:

https://community.pcextreme.nl/wiki/.htaccess#Hoe_verhoog_ik_het_geheugenlimiet_van_PHP.3F [nofollow]
Met vriendelijke groet,


Nou punt 1: Waar vind ik dat bestand, in het pakket onder packages, maar na de upload naar mijn ftp is het hele bestand niet terug te vinden.
Punt 2: Als ik het bestand maak en alsnog up, dan verdwijnt hij ook heel snel weer.

Enig idee hoe ik dat op kan lossen ?

Ik baal er echt een beetje van, ik heb weinig zin eigenlijk om weer over te stappen  :-\

Mano2

Hallo Niek,
normaliter is het installeren van smf, welke versie dan ook, totaal geen probleem mits de  hoster de  juiste  instellingen/software  gebruikt.
Je bent  nu al enkele dagen aan het  klooien/vragen zonder succes en  blijkbaar  weet  men de  oplossing  niet hier ook niet.


Het eerste wat  ik bedacht toen ik je  topic  las was, ik zou overstappen, is  in  10 minuten gedaan en de  kosten zijn echt te  overzien, coreisp hier is een optie, ikzelf draai via One.com, ook niet duur en snel geregeld, het  installeren daarna van smf is  peace of cake.


Maar goed, de keus  is  aan jou.
succes.

-niek-

Ik weet dat het normaal geen probleem is, heb er jaren probleemloos mee gewerkt, daarom baal ik er nu zo van, want feitelijk is er niets veranderd.

Dus wie garandeert mij dat als ik overstap en dus extra kosten maak, dat het indd werkt. Dat is een beetje mijn euvel  ;)

Mano2

Ja  ik snap je, ik had voorheen  een andere hoster, goedkoop en goed te doen w.b. stabiliteit en zo echter  had ik met smf  ook problemen daar, ben toen naar  One gegaan en problemen zijn nu verledentijd, daarbij kan je  bij hen opzeggen, binnen 2 weken meen ik, als je niet tevreden bent, staat op hun site dus what  the hell....  ;)

-niek-

Ok, ik ga het proberen.

Ik ben benieuwd  :P

Herman's Mixen

Quote from: -niek- on August 26, 2014, 02:24:39 AM
Ik weet dat het normaal geen probleem is, heb er jaren probleemloos mee gewerkt, daarom baal ik er nu zo van, want feitelijk is er niets veranderd.

Dus wie garandeert mij dat als ik overstap en dus extra kosten maak, dat het indd werkt. Dat is een beetje mijn euvel  ;)

Ik durf mijn handen wel in het vuur te houden, en ben 200% ervan overtuigt dat het bij welke "goede hoster" dan ook, het zonder problemen werkt ! ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Nou ik zie dat mn verhuizing net in orde is, dus ik kan het proberen  :D

Herman's Mixen

Als het probleem zich nu niet meer voordoet, mag je het topic als marked solved zetten ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Nou ik hang de vlag uit, het is inderdaad opgelost  ;D

Bedankt alle voor de hulp.

Advertisement: