News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Statistieken uitschakelen

Started by -niek-, August 28, 2014, 01:30:14 AM

Previous topic - Next topic

-niek-

Ik ben bezig geweest met instellingen, zo had ik statistieken ook ingeschakeld, en ook weer uit, maar nu blijft rechtsboven aan mijn forum toch het een en ander staan zoals: aantal leden, berichten en topics.

Hoe krijg ik dat weer weg? Ik heb voor zover ik weet aan statistieken alles uitgeschakeld.

Het zelfde geldt voor het infocentrum, daar staat onderaan : Persoonlijke berichten: Je hebt ... persoonlijke berichten, klik hier om ze te bekijken, ook dat zou ik graag daar weg hebben.

De vraag is... hoe?  ::)

Herman's Mixen

Kijk eens onder admin --> huidige template / current theme --> daar staat ergens een instelling !
ik doe dit even uit me hoofd, met iets van (VB style) meen me te herinner bijna aan het einde van de pagina ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

-niek-

Oh, nou dat is een beetje... ::)

Daar staat inderdaad deze instelling : Toon statistieken op de forumindexpagina:  maar die had ik uitgevinkt omdat ik die niet zichtbaar wilde, blijkt het andersom te zijn, aanvinken als ik ze niet zichtbaar wil hebben :D

Bedankt weer voor de hulp!  :laugh:

Herman's Mixen

Heb inderdaad ook het idee, dat hier een kleine vertaal fout is gemaakt :P

Suc6
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: