News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

Copyright sb

Started by ThijsW, September 02, 2014, 03:34:36 PM

Previous topic - Next topic

ThijsW

Hallo,

Misschien overtreed je de regels als je dit doet, maar hoe verwijder je de copyright van SMFPacks bij hun shoutbox. Jullie weten wss wel hoe. Ik ga het hun niet vragen, omdat het onduidelijk is hoe dat moet, en ze er toch geen antwoord op gaan geven.

Groeten, Thijs.

Herman's Mixen

Met een copyright stem je er mee in, dat je je aan zijn/haar regels houd !!
Dus een copyright verwijderen is uit den boze en zal lijden tot het niet gebruiken van de mod als je niet aan de regels houd van de betreffende auteur.

Zo zal het in de meeste gevallen wel zijn, wel zou je de copyright naar een iets minder aantrekkelijke/zichtbare positie kunnen verplaatsen (bijvoorbeeld: de Credits pagina)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

ThijsW


NanoSector

SMFPacks is best streng hierin, als je ze gaat vragen hoe je het weg moet halen dan word je er weggeschopt.

Wij assisteren hier liever ook niet in, om problemen te vermijden. Daarom vind ik een slotje hier gepast, stuur me een bericht als je er niet mee eens bent.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Advertisement: