Is er een mogelijk om WEBM af te spelen.

Started by zipper306, September 28, 2014, 03:33:38 PM

Previous topic - Next topic

zipper306

Is er een mogelijk om WEBM (bestandnaam.webm) bestanden af te spelen in het forum of bestaat de een MOD voor ?

NanoSector

My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

#2
WEBM is een nieuwer video formaat en zal niet zomaar standaard kunnen afpelen ook niet embedded, hier zul je dus extra code voor in je software moeten planten...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

zipper306

Ok in ieder geval bedankt voor moeite, ik ga verder zoeken.

O:)

NanoSector

Arantor is bezig met een nieuwe galerij, misschien kun je hem even aantikken of hij dit ondersteund/gaat ondersteunen.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

LiroyvH

WEBM zou wel in 't topic zelf moeten afspelen natuurlijk, niet in een aparte page.
Wel interessant, dit zou best een redelijke mod kunnen zijn om te verzoeken.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

NanoSector

Zover ik weet gaat Arantor ook media embedded in een topic ondersteunen.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Quote from: CoreISP on September 29, 2014, 02:56:07 PM
WEBM zou wel in 't topic zelf moeten afspelen natuurlijk, niet in een aparte page.
Wel interessant, dit zou best een redelijke mod kunnen zijn om te verzoeken.

Niet zo heel erg, is alleen dat er een stuk extra gemaakt moet worden voor WEBM binnen je BBC zoals we het kennen van soundcloud / mixcloud / nibit / Vimeo / en Youtube wil ik eigenlijk helemaal niet noemen vanwege de verplichte reclames.... maar bij deze :P

In deze richting zal gezocht moeten worden, WEBM API lijkt me dan ook niet zo moeilijk om er in te passen :D

Quote from: NanoSector on September 29, 2014, 03:23:17 PM
Zover ik weet gaat Arantor ook media embedded in een topic ondersteunen.

Ligt er aan wat je allemaal wilt gaan ondersteunen als standaard formaten, om alle formaten zoals vbgamer in zijn mod ondersteund lijkt me meer dan overbodig, wel zou het mooi kunnen zijn als de gebruiker in kwestie hier dan nog een beetje invloed op kan hebben wat hij/zij dan wel en of niet extra geïnstalleerd wil hebben aan bepaalde formaten... even mijn 2 cents :P

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Quote from: Herman's Mixen on September 30, 2014, 07:41:44 AM
Quote from: NanoSector on September 29, 2014, 03:23:17 PM
Zover ik weet gaat Arantor ook media embedded in een topic ondersteunen.

Ligt er aan wat je allemaal wilt gaan ondersteunen als standaard formaten, om alle formaten zoals vbgamer in zijn mod ondersteund lijkt me meer dan overbodig, wel zou het mooi kunnen zijn als de gebruiker in kwestie hier dan nog een beetje invloed op kan hebben wat hij/zij dan wel en of niet extra geïnstalleerd wil hebben aan bepaalde formaten... even mijn 2 cents :P


Liever zo compleet mogelijk in één klap dan later nog van alles toe moeten voegen. Mijn een na laatste post ging over het feit dat Arantor bezig is met in-topic weergeven van media vanuit de gallery. Mod is wel betaald.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Ligt er ook aan op welke sites je focust en dit hoeven er ook geen 500+ te zijn :P
(gebruik liever 4 tot 5 Quality ones, dan 500 verschillende waar je achteraf toch geen reet mee doet, gaat inderdaad gewoon om de functionaliteit maar niet zulke crap as U-Reclame)

Ik weet wat Arantor One doet ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: