Mail naar toegelaten leden?

Started by Sjo-Cal Speedtoys, November 10, 2014, 01:42:27 AM

Previous topic - Next topic

Sjo-Cal Speedtoys

Op mijn board krijgen mensen alleen toegang na dat de admin ze goedkeurt. Ze krijgen wel een mail als ze zich aangemeld hebben, maar niet als ze toegelaten worden.
Kan dat automatisch?

Herman's Mixen

Standaard zou er een email uit moeten gaan, dus denk dat er of iets verkeerd is geconfigureerd of een bepaalde mod dit tegen houd...

welke mods heb je geinstalleerd graag de lijst even posten, even als het gebruikte theme kan soms ook wonderen verrichten :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Sjo-Cal Speedtoys

Ja dat leek me ook wel logisch eigenlijk.

Deze mods heb ik:
1.   SMF 2.0.8 Update   1.0
2.   Tapatalk SMF 2.0 Plugin   4.1.1
3.   SMF 2.0.7 Update

Thema is een copy van het default thema met tot nu toe alleen een paar vervangen plaatjes.

De welkoms mail bij het aanmelden gaat er wel uit.

Herman's Mixen

In iedergeval kan ik je wel Tapatalk afraden, in verband met slechte ervaringen onder diverse SMF gebruikers hier overal te vinden, tevens is hun support ook niet erg flex te noemen...

heb je toevalig iets vreemds staan onder je mail instellingen dit zou standaard gewoon via de phpmail() functie moeten gaan anders zou je eens moeten nakijken of als je SMTP gebruikt die instellingen 100% kloppen ...

 
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Sjo-Cal Speedtoys

Thanks, ik ga het uitzoeken. Nu maar even met de hand mailen.
Hmm, ik had net zo'n goede hoop voor Tapatalk. Eerst maar eens verder inlezen dan.

Herman's Mixen

Je kan beter als je al voor iets met mobile layout wil gebruiken, SMF4Mobile gebruiken dit is wel een betaalde optie maar is wel ff een stuk beter dan Tapa ******
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Sjo-Cal Speedtoys

Vandaag toevallig bij het verwijderen van spammers de optie gevonden: "Keur goed en stuur email", staat gewoon in een dropdown.

Advertisement: