News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

extra profielvelden

Started by Nistwo, December 25, 2014, 11:07:39 AM

Previous topic - Next topic

Nistwo

Ik zou graag iets maken voor mijn forum zodat leden een extra profielveld kunnen invullen, en dit dan onder hun avatar bij posts en op hun profiel verschijnt. Ze moeten dit kunnen invullen bij "accountinstellingen". Dus iets als bv. Woonplaats dat ze dan Amsterdam invullen en dit dan onder hun posts verschijnt (het heeft niets te maken met een woonplaats maar het is een voorbeeld).

Snappen jullie wat ik bedoel? En kunnen jullie me verder helpen?

Herman's Mixen

http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1520

iets als dit, wellicht is het niet helemaal wat je bedoeld maar vanuit deze mod kan je een start maken
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Nistwo

Quote from: Herman's Mixen on December 25, 2014, 11:59:41 AM
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1520

iets als dit, wellicht is het niet helemaal wat je bedoeld maar vanuit deze mod kan je een start maken

Bedankt voor je reactie! Alleen snap ik niet wat deze mod doet. Ik heb wat ik bedoel al eerder gezien op meerdere SMF-forums. Dus dat ik bij profielsettings een extra veld configureer zodaning dat als de leden daar iets invullen, het onder hun avatar komt.

Voorbeelden:


CapadY

Dit is toch gewoon standaard aanwezig in SMF ?

Beheer -> Configuratie -> Profielvelden
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Herman's Mixen

jah en nee zou ik zeggen ligt er ook beethje aan wat er precies de bedoeling is dus een concreet antwoord kan ik op dit moment echter ook niet geven,
standaard zit deze functie inderdad ingebouwd maar weet niet meer of dit ook per definitie dan ook standaard word getoond binnen je profiel laten we zeggen, post / display page

vandaar dat ik aan custom profile fields zat te denken, maar inderdaad ligt er dus aan wat je precies wilt :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Nistwo

Ik had het zelf al gevonden, inderdaad bij "Aangepaste Profielvelden". Toch bedankt voor jullie reacties!

Advertisement: