Legenda aanpassen

Started by MrNicotine, May 13, 2015, 06:03:55 PM

Previous topic - Next topic

MrNicotine

Ik heb de on.png, on2.png, off.png veranderd op mijn board, maar nu moet ik natuurlijk ook de legenda aanpassen (met name de kleur).
Alleen deze kan ik niet vinden, waar moet ik deze aanpassen?

Zal in boardindex.template.php staan van mijn theme staan (Wrap), maar zie 'm niet...

Iemand die me op weg wil helpen?

LiroyvH

Zoek naar "new_some.png" (nieuwe berichten) en "new_none.png" (geen nieuwe berichten.).
Je kan zien waar je naar zoekt door ff met je rechtermuisknop op zo'n plaatje te klikken, dan krijg je de bestandsnaam.

Voor zover ik weet staan die in dezelfde map als on/off.gif.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

MrNicotine

Die zie ik inderdaad staan, maar die zijn gewoon default. Het zijn in dit geval geen losse images, maar een stukje code.
Net zoals op hier op dit forum/theme. Ik vind in de index.css de naam posting_icons.
In dit css bestand kan ik de kleurtekst aanpassen, maar niet de kleur van de balkjes.
De .css beslaat alleen de positie van de legenda.

Nog een idee waar de kleuren/vormen hiervan staan bepaald?


LiroyvH

Ik zou gokken in de index.template.php of boardindex.template.php van het thema; maar zeker weten doe ik het niet, sorry.
Dan moet je ff wachten op een ander team member, of in het topic van dat thema. (Indien die bestaat)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

Is gewoon standaard CSS wat op de tekst is toegepast, de balkjes die je beschrijft zijn eigenlijk een soort van button geworden, om specifieker hier op in te gaan is het handig als je een link naar je forum met dit specifieke thema geïnstalleerd zou kunnen geven.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

MrNicotine

Naar aanleiding van jullie ben ik door gaan spitten en inderdaad gevonden in de index.css file van het thema.

Bij Posting_icons onder de zoekterm Floatleft gevonden en aangepast (voor de volgende die dit zoekt, ook voor mijn andere thema's de plek ;) )

Thanks voor jullie hulp, nu kan ik de rest ook aanpassen.

Advertisement: