News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Datum en Tijd van een post veranderen

Started by Linksquest, June 12, 2015, 06:25:36 PM

Previous topic - Next topic

Linksquest

Is er een mogelijkheid op modificatie om van een eigen post de Datum en de Tijd veranderen?

Ik heb gezocht bij de opties maar ik heb het niet gevonden.
Volg mij op Twitter

Herman's Mixen

als ik het goed heb kan je dit simpelweg gewoon via phmadmin doen..

tabel --> messages --> post id --> kalender .. daar datum toevoegen... of via ff bericht zoeken..

check dit eens bijvoorbeeld http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=139259.msg888445#msg888445  ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Linksquest

Bedankt voor je reactie.

Is lastig als een van mijn moderators dit moet aanpassen, om hun allemaal admin rechten te geven.

Is er geen mod voor?
Volg mij op Twitter

Herman's Mixen

Nee hier is geen mod voor, zeker omdat het admin rechten nodig heeft op je control panel (Cron + Phpmyadmin) + FTP upload rechten

het topic waar ik naar verwijs is ook een oudje dus dat zal feitelijk ook goed aangepast moeten worden om het te laten werken in 2.x branches !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Linksquest

Oke begrijpelijk. Bedankt voor uw support.
Volg mij op Twitter

Linksquest

Heb nog een vraag.

Is het bij een nieuwe bericht wel mogelijk met een Mod omdat er nog niks in de MYSQL database staat.
Als je een nieuwe bericht maakt met een aangepaste datum.
En dan plaats je de bericht met een aangepaste datum in de MYSQL database.
Volg mij op Twitter

Advertisement: