News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Twee vragen over het forum

Started by BasL, October 09, 2015, 06:14:07 AM

Previous topic - Next topic

BasL

Hoi allemaal!

Ik had even wat probleempjes. Daar komen ze:

Ten eerste, ik heb een thema en als de taal in het Engels staat laat hij gewoon het new icoontje zien als er een nieuw forum bericht ergens geplaatst wordt. Nu heb ik hem in het Nederlands gezet, maar dan krijg je dit te zien als er een nieuw forum bericht geplaatst is:


Wat doe je daar aan?

De tweede vraag: Mijn forum verzend geen mails als je je wachtwoord opnieuw opvraagt. Wat kan je daar aan doen?

Pipke

Hernoem het plaatje bestand van new.gif naar nieuw.gif of het bestand ontbreekt in de map op je server.
"If something is wrong, fix it if you can. But train yourself not to worry: Worry never fixes anything."

Click here to view my mods for SMF

Hey 👋 Did i helped... you like what i do. You can now buy me a coffee! ☕

Robert.

1) Probleem is 'm dat je thema de afbeelding mist. Dit is opzich niet heel vreemd, gelukkig valt het ook vrij eenvoudig op te lossen. Als je naar /Themes/default/images gaat zie je ergens een map dat lijkt op 'dutch' of 'dutch-8'. Kopieëer deze map, en plaats deze in de images map van je eigen thema. Eventueel pas je 'm zelf aan om het wat mooier te laten lijken.

2) Wat voor fouten krijg je in je foutenlog?

Advertisement: