Diverse problemen o.a subs-post.php en notifiacties niet in email

Started by H0 modelspoor, July 14, 2016, 08:18:48 AM

Previous topic - Next topic

H0 modelspoor

Goedemiddag,

Ik heb een tweetal problemen op het forum, heb zojuist de update gedaan naar 2.0.11 gedaan.
De SMF software staat nu keurig op 2.0.11 maar bij Sources blijft hij staan op 2.0.8
Zoals jullie kunnen zien.



Wanneer ik Sources dan aanklik zie ik alleen bij subs-post.php in het rood 2.0.8 staan de rest is allemaal zwart.


Hoe krijg ik dit weer in orde.

Dan nog het volgende probleem, mensen krijgen geen notificaties meer in de mail wanneer er bv op hun topic is gereageerd terwijl ze dit wel aan hebben
staan. Ook zelf ontvang ik geen mail meer wanneer nieuwe leden zich bv aanmelden op het forum.
Wat kan hier aan de hand zijn??

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
SMF-pakket                   SMF 2.0.11
Sources                           2.0.8   
Standaardtemplates    2.0.10
Taalbestanden             2.0.10

Robert.

Hallo,

1) Voor SMF 2.0 worden op dit moment alleen kleine updates uitgebracht. Om deze reden kan het zijn dat de SMF-versie niet in alle bestanden is aangepast (met de pakketten die je via je pakketbeheerder kan laten installeren sowieso niet, weet zo niet of dit ook zo is wanneer je je forum via FTP updatet, waarschijnlijk is het net zo). Dit zou echter geen problemen moeten veroorzaken. Het kan echter wel zijn dat het beheerderspaneel deze dingen aangeeft, maar dit zou verder niet zo heel veel moeten uitmaken.

2) Krijg je e-mail-gerelateerde fouten in je foutenlog?

H0 modelspoor

Sorry, vakantietijd dus even niet gekeken. Ik heb inmiddels het wel voor elkaar gekregen dat mensen een mail krijgen wanneer ze een pb hebben gekregen.
Maar wanneer mensen hun notificatie aan hebben staan komt deze nog niet binnen.
Ik had in mijn mail instellingen wat fout staan. Dat aangepast en toen kwam dus de mail op de PB wel binnen.
Nu de notificaties nog.
SMF-pakket                   SMF 2.0.11
Sources                           2.0.8   
Standaardtemplates    2.0.10
Taalbestanden             2.0.10

Robert.

Ik vrees dat ik het niet helemaal volg. :P Bedoel je dat mensen bij het ontvangen van een privébericht wel een e-mail krijgen, maar bij een nieuwe reactie op een topic waarop zij geabonneerd zijn niet?

Advertisement: