The server is temporarily unable to service your request due to maintenance down

Started by Atwist, July 29, 2016, 01:39:06 AM

Previous topic - Next topic

Atwist

Het volgende probleem heb ik gekregen na verhuizing van het forum.

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Dit krijg ik als ik de site van buitenaf het forum cq domain benader
Terwijl ik de site op mijn netwerk lokaal kan benaderen, de database werkt ook goed.

Wat zou het probleem kunnen zijn?????

Robert.

Zou je een phpinfo-bestand willen aanmaken en vervolgens met de zoekfunctie van je browser (CTRL + F) willen kijken of je iets zoals 'mod_security' tegenkomt?

Wanneer je deze term inderdaad tegenkomt, maak dan een bestand aan genaamd '.htaccess' (of wanneer je dit bestand al hebt, bewerk deze dan, MITS je een backup maakt) en voeg dit toe:
<IfModule mod_security.c>
# Turn off mod_security filtering.  SMF is a big boy, it doesn't need its hands held.
SecFilterEngine Off

# The below probably isn't needed, but better safe than sorry.
SecFilterScanPOST Off
</IfModule>


Wanneer je host het niet toestaat dat deze module wordt gedeactiveerd, zal je forum niet meer laten. Als dit het geval is, maak dan de wijzigingen ongedaan. Het zou nu moeten werken. :)

Bron: http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=34270.0

Atwist



LiroyvH

Heb je dit intussen opgelost? Zo neen, krijg je dan ook een foutcode te zien? Wat is de server & netwerk setup precies?
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Atwist

Ja deze is opgelost.

De bestands-rechten waren niet overgenomen met het verhuizen.

Advertisement: