News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Verhuizing naar ander domein en repair_settings.php

Started by Early Bird, January 19, 2017, 03:12:44 PM

Previous topic - Next topic

Early Bird

Vandaag heb ik het forum, draaiende op 2.0.13, verhuist vanaf een subdomein naar een nieuw domein op een andere server van een ander hostingbedrijf.
Na het nodige gelezen te hebben is het mij gelukt met behulp van repair_settings.php
Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben want ik zag er behoorlijk tegenop.

Het enige wat mij niet is gelukt is het volgende:

Tasks Directory:
Value not found!   
Packages Directory:
Value not found!

Custom Avatar URL:   
Custom Avatar Directory:

Packages Directory heb ik handmatig ingegeven: /home/u13655p9766/domains/narcist.eu/public_html/Packages
Echter het blijft niet staan na Save Settings Het schijnt wel te werken omdat alle mods en updates zichtbaar zijn in de beheer sectie van SMF

Tasks Directory kan ik niet vinden op de server.

Bij zowel Custom Avatar URL als Custom Avatar Directory weet ik niet wat ik in moet vullen.
De geuploade avatars van de leden werken niet. Dit is het enige wat ik tot nog toe ben tegengekomen.

In de map attachments staat wel een bestand genaamd avatar_1629_1450083150.png.tmp en avatar_748_1454089518.png.tmp
Misschien dat deze 2 bestanden hiermee te maken hebben. Ik ga hier nog mee stoeien want ik wil dit ook graag werkend hebben.

Mocht iemand mij hiermee kunnen helpen dan zou ik dat heel fijn vinden.

Early Bird

Inmiddels heb ik het probleem opgelost.
Naast het feit dat de door de leden zelf geuploade avatars het niet deden, werkten de toegevoegde bijlagen ook niet.

Het probleem is veroorzaakt door het gebruik van FileZilla.
De oplossing staat hier beschreven.

Ben blij met het bestaan van repair_settings.php de website van SMF en de ondersteuning forums!  :)



LiroyvH

Yep, en dit is een van die dingetjes waarom wij blij zijn met de zoekfunctie :D
Blij dat je het zo zelf hebt kunnen oplossen. :)

* CoreISP markeert als opgelost
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: