News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

2 vragen over topics en XMB

Started by FOXXX, February 16, 2017, 06:03:14 AM

Previous topic - Next topic

FOXXX

Beste, wij draaien momenteel op 2 verschillende hosts een testforum voor SMF, wij willen graag overstappen van XMB 1.9.11 naar SMF, nu hebben wij de converter gedownload vanaf hier, maar nu is de vraag, hoe deze te gebruiken zodat alles mee gaat en wij zo met SMF verder kunnen.
Is er iemand die dat stap voor stap zou kunnen uitleggen, forum alhier is al door gespit, maar nog niets echt werkbaars kunnen vinden :o

2e vraag is, op mijn testforum als ik een bericht plaats dan komen de antwoorden netjes onder de vraag te staan, op ons andere testforum zakt de vraag weg en staan de antwoorden er boven, welke instelling zet dat goed :o

Bedankt alvast voor de moeite,

Mvg FOXXX ;)

Black Tiger

XMB ken ik alleen van naam dus kan je helaas met conversie ook niet helpen, misschien een van de anderen.

V.w.b. je tweede vraag dat kun je in je profiel regelen. Profile -> Look and layout en dan Show most recent posts at the top uitvinken.
Dat kan ook boardwide, misschien via Admin -> Theme settings -> Member options en dan ook die "show most recent post" optie aanpassen.
Greetings, Black Tiger

FOXXX

Dank je wel Black Tiger, zover had ik niet gezocht, en dat zetje was net ff nodig :D ;)
Misschien dat iemand anders een zetje kan geven met convert XMB to SMF  :o
Gr FOXXX ;)

LiroyvH

((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

FOXXX

Nee dus, en nu wel, maar blijft abacadabra voor mij, ik zal de link ff laten lezen op ons forum, misschien dat de kenners er verder mee kunnen.
Bedankt zover :D
Mvg FOXXX ;)

Advertisement: