Upgrade van 1.1.16 naar 2.0.13

Started by revamp, March 28, 2017, 03:20:22 AM

Previous topic - Next topic

revamp

Ik probeer SMF 1.1.16 te upgraden naar SMF 2.0.13 met de Large Upgrade maar dat lukt niet: er komt steeds een fout met de indexen?

revamp

Na de mislukte upgrade heb ik SMF 2.0.13 geïnstalleerd en toen de database van SMF 1.1.16 (na de nodige veld-aanpassingen) geïmporteerd. Alles staat in de database maar niets staat op het forum: geen topics wel members. En als je een lid aanklikt dan zie je de posts en topics wel?

De tabel settings heb ik niet geïmporteerd (dan verdwijnt vreemd genoeg de hele opmaak van het forum?

Early Bird

Heb je een backup van je werkende forum versie 1.1.16?

revamp

Ik heb een backup van het werkende forum SMF 1.1.16

Early Bird

Ik zou de backup terug zetten. Controleren of alles werkt.
Daarna de Large upgrade uitvoeren.
En daarna repair_settings die je in de download sectie kunt vinden.
Hoe repair_settings werkt staat beschreven.

Veel succes!

revamp

Ik heb een werkend SMF 1.1.16 forum.
Eerst backup gemaakt natuurlijk en toen opnieuw geïnstalleerd in andere map voordat ik de Large upgrade naar SMF 2.0.13 heb uitgevoerd: resultaat opmaak kwijt, toen repair_settings gedraaid: resultaat: forum in maintenance mode en niet meer terug te draaien...

Ik heb gelezen dat je eerst van SMF 1.1.16 naar SMF 1.1.21 moet upgraden en dan naar SMF 2.0.13:
http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=552746.0
Dat ga ik maar eens proberen

revamp

Na de mislukte upgrade heb ik SMF 2.0.13 geïnstalleerd en toen de database van SMF 1.1.16 (na de nodige veld-aanpassingen) geïmporteerd. Alles staat in de database maar niets staat op het forum: geen topics of posts of statistiek wel members. En als je een lid aanklikt dan zie je de posts en topics wel?

Het lijkt mij dat er ergens wat instellingen verkeerd staan maar ik zou niet weten waar te zoeken?

Dav999

Ik zou hoe dan ook de upgrader het werk laten doen... Wat is precies de fout die je ziet?

@rjen

Draai ook even de maintenance taak voor herberekenen van totalen en statistieken.
Running SMF 2.1 with latest TinyPortal at www.fjr-club.nl

revamp

Quote from: @rjen on March 28, 2017, 06:37:44 AM
Draai ook even de maintenance taak voor herberekenen van totalen en statistieken.

Dat is een goeie, bedankt.

revamp

Nu geüpgrade naar SMF 1.1.21 zonder problemen al komt er geen nieuws bij de administrator: You are unable to connect to simplemachines.org's latest news file.

revamp

Nu geüpgrade van SMF 1.1.21 naar SMF 2.0.13: geen problemen!!!

Bedankt voor de hulp en inzet allemaal al was het advies van Sir Osis of Liver om eerst naar SMF 1.1.21 te gaan het belangrijkste.

Early Bird


Advertisement: