Norsk oversettelse for 1.1 RC2 er oppdatert og 1.0.7 er fullført!

Started by Skoen, March 22, 2004, 08:11:18 AM

Previous topic - Next topic

Skoen

Uff da.. Dette har tatt sin tid, men jeg har vel egentlig hatt en litt opptatt periode. I den linken jeg har her og det som er vedlagt, er en oppdatert versjon av språkpakken for RC2.
Denne er komplett og inneholder også en helt fullstendig oversatt HJELPFIL!!!!
Det samme gjelder for 1.0.7.
For de som ikke er registrert, kan dere laste ned via -> http://www.simplemachines.no/downloads/Norwegian/Norwegian_1_1_RC2.zip
http://www.simplemachines.no/downloads/Norwegian/Norwegian_1_0_7.zip
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator

Mr.T

Mr.T

Det ble jo bra  :)

Ett spørsmål. Jeg får opp noen feilmeldinger når jeg trykker på hjelp (på den første siden jeg kommer til):

Notice: Undefined offset: 0 in /home/homeboxn/www/forum/Sources/Help.php on line 91
Notice: Undefined index: help_section_ in /home/homeboxn/www/forum/Sources/Help.php on line 104
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/homeboxn/www/forum/Sources/Help.php on line 107

Vet du noe om dette?

/Thomas

Mr.T

En ting til jeg fant, og det var hvis jeg trykket på Rediger Registreringsbekreftelse fra admin.
Da kom den engelske teksten opp...

/Thomas

Skoen

Jepp, den norske registreringsbekreftelsen skal egentlig ikke følge med i oversettelsene. Har vedlagt den jeg bruker på mitt forum.
Når det kommer til hjelp-sidene, så skal dere ikke bry dere om dem. Ifølge utviklerne jobber de med en redesigning og ombygging av hele Hjelp, så en skikkelig hjelp-fil blir nok vedlagt i neste beta.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo

Mr.T

Hei Skoen

Fant en liten feil vedr. announcements. Det står med hilden istedenfor med hilsen....

/Thomas

Skoen

Hmm.. kunne ikke finne den typoen... men dere må sjekke første innlegget igjen nå. Viste seg at en av filene var uoversatt, det er fikset nå.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo

espenf

Takk for oversettelsen! :D

Er det korrekt fil du har lastet opp? Jeg lastet ned den første og la den inn på forumet. Det fungerte bra.

Har nå lastet ned den andre. Denne har et annet "oppsett". I tillegg er så vidt jeg kan se alle filene datert i 2003. Har ikke lagt denne inn på forumet mitt (enda).

Jeg erstattet den første fila jeg lastet ned med den nye. Får derfor ikke sammenlignet skikkelig.

Skoen

Alf Otto 'Skoen' Fagermo

espenf

espenf

Jeg finner ut at følgende fil mangler:

/Themes/default/images/norsk/new.gif

Den skal i alle fall vises hos meg bak overskriften på ett emne med nye innlegg. Nå får jeg bare en "bildeholder" med rødt kryss hvor bildet skulle ha vært.

Skoen

Alf Otto 'Skoen' Fagermo

Terje Viken

Kan jeg bare fylle inn i siden" Rediger forumets Innstillinger" veien til databsbasen, for å få alt på plass (brukere og gamle innlegg mv.) fra http://www.kvinesdal.net/foto/ [nofollow] ---> http://debatt.kameraklubb.net  ???

mvh
Terje

Skoen

Det skal være mulig om du tar backup av databasen til det ene forumet. Og importerer den sikkerhetskopien din i det andre forumet. Dette kan gjøres enkelt ved brukt av phpmyadmin. Om du kjører samme forumkjerne da.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo

Terje Viken

Nå vet ikke jeg hva du mener med " samme forumkjerne" , begge programmene har tilpasset databasen ved inntallasjonen...

Skoen

Alf Otto 'Skoen' Fagermo

Terje Viken

hmmm...det gamle bruker "YaBB SE"...så det betyr da at det ikke går ann?

Skoen

ah. Jo, men du kan jo oppgradere det gamle YaBB SE forumet med å laste ned en pakke herfra så bruker du bare den andre adressen som redirect, så slipper du å bruke to fora.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo

Terje Viken

OKI...men det er vel ikke verd å gjøre før betaversjonen er stabil, og når muligheten til å beholde det gamle designet er muliggjordt...

Jeg hadde liksom lyst å teste det ut inntill det var klart..derfor ønsket jeg å se om jeg fikk det til uten at jeg risikerte å gjøre noe galt...

mvh
Terje

Advertisement: