endre på "jeg er nerd"

Started by jo10, March 31, 2004, 11:37:30 AM

Previous topic - Next topic

jo10

Hei! Jeg lurer på hvordan man endrer på der det står "jeg er nerd" eller "i am geek". Hvilken fil må jeg redigere for å få skrivd noe annet?   ???

Skoen

Det kan du redigere i Administratorpanelet. Gå til Rediger installerte modifikasjoner så ser du et felt hvor det står Vanlig personlig tekst.
Dette er fra min norske oversettelse.
Bla nedover og trykk Lagre.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


jo10

Nei, det står fortsatt "jeg er nerd" ??? ??? ??? hva skal jeg gjøre?

Skoen

Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


jo10

Ja, hxxp:www.gisse.com/smf [nonactive]

Skoen

Hmm, det står fremdeles Jeg er nerd på de som ikke har endret det i profilen sin.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


jo10

Quote from: Skoen on April 01, 2004, 08:34:25 AM
Hmm, det står fremdeles Jeg er nerd på de som ikke har endret det i profilen sin.
Hvor i profilen da?

Skoen

Gå i Profilen -> Forumprofil innstillinger -> Personlig tekst. Dette er iallfall i min oversettelse.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


jo10

Nei, jeg mener der det står hvor mange poster du har i profilen så står det "jeg er nerd". Hvordan endrer jeg på det? Tror jeg må i en .php fil da, men aner ikke hvilken... ???

Skoen

Ah, det må visst være en feil hos deg. Du er administrator, gå inn i profilen og samme sted, se der hvor det står antall innlegg og endre det til et tall istedet.
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


jo10

Quote from: Skoen on April 02, 2004, 01:52:55 PM
Ah, det må visst være en feil hos deg. Du er administrator, gå inn i profilen og samme sted, se der hvor det står antall innlegg og endre det til et tall istedet.
ja, det er det jeg har gjort, men jeg vil at det skal stå noe i stedenfor og da står det noe hviss jeg har en viss antall "mange" poster og da vil jeg endre på der det står "jeg er nerd" jeg vil gjøre så det står "veldig mange" på innlegg viseren... hviss du dkjønner hva jeg mener...  :-\

jo10

Fiksa det.  :D Måtte bare endre på en liten oversettelse i index.norsk.php i default themet! hehe. stenger dette nå.

Skoen

Hmm, det er ingen feil i min oversettelse akkurat der, men men, flott at du fikk fiksa det :)
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


Advertisement: