News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

aynı konunun yeniden açılmasında uyarı verecek bir mod

Started by my_wuslat, April 29, 2009, 04:41:05 PM

Previous topic - Next topic

€®Ю€∏∏----®

Mükemmel çalıştı  :D çok teşekürederim yağız Allah razı olsun

cografik



DarkMan-X

ben 2.0 icin uyguladım ama bende aynı başlıklı konuyu yoladıgımda ileti yolarken şu hatalar oluştu diyor ve iletiyi yolamıyor herangi bir uyarı cıkmadı bende sizde nasıl oluyor arkadaşlar

!!kaos!!

Quote from: Yağız... on April 29, 2009, 08:54:45 PM
../Themes/default/languages/Modifications.turkish.php dosyasinda bulun:
?>
Öncesine ekleyin:
$txt['error_multiple_topics'] = 'Aynı konu önceden açılmış.';

Bunu Kullandığınız Dil Dosyasına Ekleyin Eğer Forumda Utf-8 Kullanıyorsanız Modifications.turkish-utf8.php Dosyasına Ekleyiniz..

My Mod | My Site | SMF Kurulumu Resimli Anlatım | My Facebook
----------------------------------------------------------------------
SimpleDestek.Com Satışa Çıkmıştır Almak İsteyenler Benimle İletişime Geçsin..

DNA27

ilk olarak konuyu açana tşk ederim sonra yağız'a sonra kaos'a
Son hepinize mükemmel eklenti oldu :)
elleriniz dert görmesin.
Sevda Gelmişse başa artıq kıvırmak boşa sen git o sefdanın arkasından koşa koşa

Emre A.

bunları yaparken renklendirme falan kullanamazmıyız? dikkat çeksin diye? Resim falan eklesek ?

YapRock

konu için teşekkürler yağız eline sağlık güzel bi mod...bende kurdum şöyle bişile karşılaştım denerken başlık birebir aynı olursa uyarı veriyo ama başlık aynı değilse kabul ediyo mesela

Güzel Günler_____ aynı başlıkdan var uyarı veriyo

güzel günler______olunca uyarı vermiyo konuyu eklemene izin veriyo

dolayısıyla aynı konudan iki tane açılabiliyo baş harfleri farklı olunca... bu konuda ne yapılabilinir...teşekkürler

PowerKing



Haghi

postreply veya normal post sayfasina arama fonksiyonu ve uyari eklerseniz de ise yarayabilir. ;)

OverTa[k]e

Aynen bu geliştirilierse iyi olur çünkü konu başlığı misal;

Abcd 2010-2011 listesi ise başka bir kullanıcı Abcd 2010 - 2011 listesi diye açsa açılıyor. Yani bir değişiklik ile konu açılmakta. Buda pek bi engel koymuyor aslında. Özetle geliştirilme şansı var ise olursa herkes açısından çok makbule geçer. Teşekkürler, iyi çalışmalar.




((efe))

Tesekkür ederim güzel bir tüyo olmus ekledim ve gül gibi calisiyor elinize saglik , emegi gecen herkese tesekkürler

Advertisement: