Simple Machines Community Forum

SMF Support => Türkçe Bölümü (Turkish) => Language Specific Support => Arşiv => Topic started by: Hoochie Coochie Man on November 30, 2007, 04:17:30 PM

Title: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Hoochie Coochie Man on November 30, 2007, 04:17:30 PM
Hareketli Reklam Alanı by HOOCHIE COOCHIE MAN


Temanızın index.template.php dosyasını açın
Bul:
Code: [Select]
</body>
Öncesine ekle:
Code: [Select]
<!--Hareketli Reklam Alanı by HOOCHIE COOCHIE MAN - başlangıç -->
<div id="reklam">

REKLAM KODLARI

</div>
<!--Hareketli Reklam Alanı by HOOCHIE COOCHIE MAN - bitiş -->

Temanızın style.css dosyasını açın
En sona ekle:
Code: [Select]
/* Hareketli Reklam Alanı by HOOCHIE COOCHIE MAN */
#reklam{
position: fixed;
width: 20px;
left: 10px;
top: 10px;
background-color: #000000;
border: 1px solid black;
padding: 10px;
}

* html #reklam{
position: absolute;
top: expression(document.compatMode=="CSS1Compat"? document.documentElement.scrollTop+50+"px" : body.scrollTop+50+"px");
}
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Yağız... on November 30, 2007, 04:40:59 PM
Eline saglik ;)
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Alpay on November 30, 2007, 06:39:23 PM
Bir ivan mi yetişiyor ne :) cakal sen alınma :D
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (T
Post by: Hoochie Coochie Man on November 30, 2007, 07:16:16 PM
Lütfen beni kimseye benzetmeyin, benzetilmeyi hiç sevmem!
Saygılar..
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: xxnine on December 01, 2007, 03:12:42 AM
Bir resim koyabilir misin acaba?
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Hoochie Coochie Man on December 01, 2007, 03:42:08 AM
Koyamam, daha ne kadar açıklayıcı olabilirim ki?
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Alpay on December 01, 2007, 04:08:57 AM
Koyamam, daha ne kadar açıklayıcı olabilirim ki?

Bu kadar sert olursan gelişin kadar gidişinde hızlı olur kardeşim ... :)

Seni sadece samimi bir espiri olarak benzetmiştim ama şahsen istemiyorsan zaten söyledin...
(Ayrıca şahıs olarak bir insani benzetmem yaptıklari işler için benzetirim bir harzem yetişiyor desem yine aynı tepkiyimi verirsiniz .. )
Ayrıca SreenShot eklemek daha sağlıklı bir konu olmasina yarar sadece kod verip eklersen hep iyi olmaz... Neyse uzIyalim kişisel fikirlerim

Kolay gelsin...
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (T
Post by: Hoochie Coochie Man on December 01, 2007, 04:17:45 AM
Ya hocam bi saçmalamayın yaa, tamam eklenir screen shot, ne demek istediğini bende biliyorum, gerek duyduğum çoğu tüyolarımıda incelersen, eklemişimdir. ama bunda eklemem, eklemicemde.. bana öğretmeyin neyde koyup koymucağımı.. mesaj sayıma bakıpta artist cümleler de kurmayın.. beni önceden bilen bilir ;)  "SOL TARAFTA HAREKETLİ BİR REKLAM" daha neyin screen shotını ekliyeyim.. O kadar mı hayal gücünden yoksunsunuz..

Benzetme işine gelince, belki bir Ahmet, ya da Mehmet deseydin öyle sert çıkmazdım.. Ama beni o şahısla aynı konu içinde tutmazsan sevinirim..

Sizede kolay gelsin..

Edit:(biraz asabiyimdir.. işine gelene...)
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Alpay on December 01, 2007, 04:34:18 AM
Bak uzatmicam dedim istedigin yere kadar asabi ol banane !

Mesaj sayısına bakmam ID ne bakarım..

Bir ton modifikasyon war onlari hepsini gerizekali insanlar diyerekten mi sc koyuluyor koymazsan koyma ya Allah Allah... koyarsan iyi olur diyoruz..

Benzetme konusuna gelince işte bu kadar kişisel davranırsanız hiç bir zaman global olamazsiniz ...
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (Tüyo)
Post by: Yağız... on December 01, 2007, 04:47:13 AM
@Alpay;
HCM'nin sanirim 3. uyeligi.Kendi silmisti 2 kere.

@HCM;
Biraz sakin lütfen ;)
Title: Re: Hareketli Reklam Alanı.. sola dayalı.. Adsense veya diğer reklamlar için (T
Post by: Hoochie Coochie Man on December 01, 2007, 04:52:17 AM
al işte bilen biliyor :)

Bak uzatmicam dedim istedigin yere kadar asabi ol banane !
Bende zaten "işine gelene" dedim...


Mesaj sayısına bakmam ID ne bakarım..
Nereme bakarsan bak, bana öyle sonunda kardeşimle biten "Bu kadar sert olursan gelişin kadar gidişinde hızlı olur kardeşim ..." tarzı konuşursan bende sana artist derim ;) + ben senin kardeşin değilim..


Bir ton modifikasyon war onlari hepsini gerizekali insanlar diyerekten mi sc koyuluyor koymazsan koyma ya Allah Allah... koyarsan iyi olur diyoruz..
bu cümleden hiçbir halt anlamadım..  :-\


Benzetme konusuna gelince işte bu kadar kişisel davranırsanız hiç bir zaman global olamazsiniz ...
Hocam sizi sayıylamı karşıma çıkartıyorlar... :D ne diyorsun yaa,  :D sanane benim globalleşmemden :D bu benim kişisel durumumla alakalı, Ey Allam yaaaa :D