Forum voor Moderators

Started by peterb, May 12, 2004, 04:13:55 PM

Previous topic - Next topic

peterb

Heb voor de moderator(s) een forum aangemaakt waar zij alleen toegang toe hebben maar zij kunnen dit forum niet zien, iemand een idee wat ik fout doe

Compuart

Moderators zijn geen groep op zich. Als je moderators dus toegang wilt geven tot een bepaald board moet je ze allemaal toevoegen aan een aparte ledengroep en moet je ervoor zorgen dat die ledengroep vervolgens weer toegang heeft tot dat board.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

peterb

Het is gelukt dank je wel

Toch wel handig zo een nederlands hoekje  ;D

peterb

Toch nog een probleempje

Heb een nieuwe groep aangemaakt genaamd modjes, heb nu 2 moderators toegevoegd aan deze nieuwe groep.

1 moderator kan gewoon overal posten en de andere moderator alleen in het forum voor moderators, ik doe hier dus iets fout maar kan er maar niet achter komen wat, iemand een idee of de gouden tip  :D

Compuart

Hmm, zijn beide mensen toch tot andere groepen ingedeeld. Kijk daarvoor goed naar de account instellingen van de twee personen en leg die naast elkaar. Kijk daarbij zowel naar de primaire groep (zo'n selectielijstje) als naar de secundaire groepen (vinkboxjes). Daar zal waarschijnlijk een verschil in zitten vermoed ik.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

peterb

Bedoel je hier de Profiel-instellingen van de twee Moderators

Compuart

ja, profiel -> account-instellingen
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Advertisement: