News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Vraagje

Started by Bullcat Webhosting, May 26, 2004, 09:10:28 AM

Previous topic - Next topic

Bullcat Webhosting

Ik heb een vraagje aan Ccompuart, mijn gebruikers zijn gewent dat als ze op een ongelezen bericht drukken er een nieuw window komt "Target=_blank" kun je ongeveer aangeve waar ik deze moet toevoegen in de Recent.template.php ? of moet ik die al toevoegen in Recent.php in de sources dir ?

Vriendelijk groet
Hans


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Compuart

Ik vermoed dat je de link bedoelt op de index template. Die is te vinden in index.template.php en zoek daarbinnen naar action=unreadreplies
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Bullcat Webhosting

Eigenlijk niet precies, als je namelijk de ongelezen berichten oproept, krijg je een lijst met die bercihten, als ik nu op een bericht klik wat daar staat wil ik graag een nieuw window, dit heeft als voordeel dat als je klaar bent met reageren je het complete window kunt afsluiten zonder met de back toets weer terug te moeten bladeren naar de pagina met alle ongelezen berichten !

Snap je wat ik bedoel ?


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Bullcat Webhosting

Compuart ik heb het al gevonden, in recent.php worden die links opgebouwd, dus waar <a href.....> stond heb ik target="_blank" tussen gezet, misschien niet helemaal , maar het werkt weer wel in ieder geval, zou het niet mogelijk zijn om dit in de volgende beta mee te nemen als optie in het admin gedeelte ( scheeld mij ook weer werk bij een update :)


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Advertisement: