Pinksteren ?? al 3 dagen lang ?

Started by Bullcat Webhosting, May 28, 2004, 07:16:30 AM

Previous topic - Next topic

Bullcat Webhosting

Wie weet wat ik hieraan kan doen,
deze mededeling staat al 3 dagen op mijn forum, heb hem al uit settings tabel gehaald, in de calender tabelen staat de datum alle 2 goed 30-5-04, dus ik ff niet begrijpen waar ik dit nu werkelijk uit zou moeten verwijderen

Hans


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Bullcat Webhosting

Niemand enig idee wat er loos kan zijn >>??


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

ja dit is gewoon een bug in SMF die er nog uitgehaald wordt.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Bullcat Webhosting

aha, dan weten we dat ook weer bedankt zover


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

de3jeh

nee dat is geen bug er staat in je admin paneel

Bij  Geïnstalleerde 'Mods' Instellingen en Opties


Maximum aantal dagen vooruit op de BoardIndex en die staat op 7 als je die op 1 zet heb je er geen last meer van  ;) ;D 

Suc 6
Hello all i am here to help u all ;)

LiroyvH

er zit/zat wel een bugje in voor dit ;)
dit zat sowieso in de 4.1 versie, niet meer naar gekeken eigenlijk.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

de3jeh

jah dat weet ik wel had ik ook gehoort maar kijk volgende X eerst ff voordat je antwoord geeft dat verkomt een hele hoop gezeur
Hello all i am here to help u all ;)

LiroyvH

je zou bijna denken dat je mod bent =P
Wat je niet bent...

iedereen maakt wel eens een foutje he ;)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

de3jeh

ik zeg niet dat je geen foutje mag maken ik vraag alleen of je even wil kijken volgende keer :P
Hello all i am here to help u all ;)

Bullcat Webhosting

Volgens mijn bescheiden mening is het wel een bugje, die 7 dagen geeft als melding "aankomende verjaardagen" (neem ik aan dan) , dan zou er toch ook "aankomende feestdagen" moeten staan ?? en niet vandaag Pinksteren !

Hans


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

putyDUTCH

dit viel me ook op hij staat op 7 dagen en dan 7 dagen lang vandaag:....(de feestdag) daar zouden ze

over ... dagen : ......(de feestdag en dan bij dagen het aantal dagen nog te gaan)

van moeten maken denk?
MvG
PuTy

de3jeh

Als het dik gedrukt staat dan is het diezelfde dag als het normaal geschreven staat dan komt het er aan maar als je dat niet wil moet je hem op 1 zetten
Hello all i am here to help u all ;)

Bullcat Webhosting

Wat je nu zegt , klopt dus ook niet, ik wil wel de aankomende verjaardagen kunnen zien, maar niet een week van te voren al lezen dat het vandaag Pinksteren is, wat er dus van 27 mei tot en met 30 Mei gestaan heeft, als ik dat dus niet wil zien van die feestdag moet ik hem op 1 zetten, wat weer inhoud dat ik de aankomende verjaardagen weer niet zie, en dan ga je mij vertellen dat het geen Bug is, dan ga ik vragen om 2 instellingen namelijk 1 voor de feestdagen en 1 voor de verjaardagen, beetje krom niet, je zou eerder verwachten dat er dan staat, aankomende feestdagen Pinksteren ! en pas op de feestdag zelf het is vandaag Pinksteren !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

mischien moet er soms van te vore wat beter gekeken worden :P :P :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Bullcat Webhosting

#14
En nu weet ik zeker dat het een bug is, want de dame op mijn forum die vandaag jarig is staat nog steeds als aankomende verjaardag op het forum, dus vertel nu maar even welke instelling ik moet wijzigen als het geen bugje is ??


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

de3jeh

Quote from: Hans_de_Echte on June 01, 2004, 04:42:51 PM
Wat je nu zegt , klopt dus ook niet, ik wil wel de aankomende verjaardagen kunnen zien, maar niet een week van te voren al lezen dat het vandaag Pinksteren is, wat er dus van 27 mei tot en met 30 Mei gestaan heeft, als ik dat dus niet wil zien van die feestdag moet ik hem op 1 zetten, wat weer inhoud dat ik de aankomende verjaardagen weer niet zie, en dan ga je mij vertellen dat het geen Bug is, dan ga ik vragen om 2 instellingen namelijk 1 voor de feestdagen en 1 voor de verjaardagen, beetje krom niet, je zou eerder verwachten dat er dan staat, aankomende feestdagen Pinksteren ! en pas op de feestdag zelf het is vandaag Pinksteren !
waarom werkt het bij mij wel goed dan hij laat bij mij op de dag zelf pas zien wat er gebeurt !!!

Quote from: XrD.nl on June 01, 2004, 04:52:21 PM
mischien moet er soms van te vore wat beter gekeken worden :P :P :P
lees jij eerst je antwoorden maar eens na
Hello all i am here to help u all ;)

LiroyvH

*leest*

kweet niet??
is er wat mee?
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: