News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Gebruikers overeenkomst en andere gerelateerde vertalingen...

Started by buster, June 14, 2004, 08:18:11 AM

Previous topic - Next topic

buster

Ik ben opzoek naar een Nederlandse gebruikers overeenkomst en data voor de kalender. Ik ben al wezen kijken op hxxp:www.yabb.nl [nonactive] alleen daar zijn ze nog druk met de site bezig. Heeft iemand dit nog en zo ja kan hij/zij ze in de catagorie voor me posten?

LiroyvH

((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Dietrich

Ja, van mensen die die vertaald hebben en dat eventueel aan anderen willen doorspelen. :)

LiroyvH

ja okee :P
Maar ik denk niet dat er een nederlandse download echt zal komen op yabb.nl,
maar wie weet ;D
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Dietrich

Het zou volgens mij beter zijn dat dat in de taalvariabelen komt... Maar dan kan je hem wss ook niet meer "live" bewerken in het admin paneel. :/

nandoe

Ik heb dit in gebruik, gebaseerd op de phpBB-vertaling, en dan weer gecorrigeerd:

Doe mee met het DagjeWeg.Nl forum! Geef uw tips of goede en slechte ervaringen door aan de andere bezoekers, vakantieverhalen, foto's etc.

U stemt ermee in geen privacy-gevoelige, onjuiste, kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel georiënteerde of anderszins in strijd met de in Nederland geldende wetten en regels zijnde berichten te plaatsen. Tevens stemt u ermee in geen spam, kettingbrieven, advertenties, sollicaties of andere niet aan toerisme of algemeen geaccepteerde vrije-tijdsbesteding gerelateerde berichtgeving te plaatsen.

Beheerders van dit forum zijn niet verantwoordelijk noch aansprakelijk voor de inhoud van dit forum. Zij zullen wel proberen ongewenst materiaal zo spoedig mogelijk van het forum te verwijderen.

U bent volledig verantwoordelijk voor de inhoud van door u geplaatste berichten en stemt ermee in de eigenaar van dit forum te vrijwaren van eventuele gevolgen van door u geplaatste berichten. De eigenaar van dit forum behoudt zich het recht voor uw identiteit vrij te geven in geval dit rechtens nodig is.

Beheerders hebben het recht alle berichten te verwijderen, bewerken en verplaatsen als zij dit nodig achten. Ook hebben zij het recht onderwerpen en forums te sluiten op het moment dat zij dit passend vinden. Daarnaast hebben zij het recht door u geplaatste informatie te gebruiken voor doeleinden die het forum dienen.

Bij elk door u geplaatst bericht wordt het IP-adres opgeslagen om indien nodig uw berichtgeving te blokkeren of uw Internet Service Provider te achterhalen in geval van onwettige actie.

Dit forum plaatst een cookie, een klein tekstbestand met informatie zoals uw login-naam en wachtwoord, op uw computer (via uw browser-programma). Dit cookie wordt enkel en alleen gebruikt om u ingelogd te houden dan wel u uit te loggen.

Beheerders zijn niet aansprakelijk voor hackpogingen of de gevolgen van geslaagde hackpogingen.

Indien u zich niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van beheerders en moderators niet opvolgt, kunt u meteen en permanent geblokkeerd worden. Eventueel wordt uw service provider op de hoogte gesteld van uw gedrag.

Puc conDoin

Deze is van de NL vertaling van IPB:

QuoteOnthoudt dat wij niet verantwoordelijk zijn voor enig bericht die op dit BB zijn gepost. We garanderen je niet dat je snel een reactie krijgt, of dat de reacties waardevol of compleet zijn. Ook zijn we niet verantwoordelijk voor de inhoud van enig bericht. Het bericht toont de expressie van de auteur, niet die van het BB. Mocht je toch hinder ondervinden van de inhoud van een bericht raden we je aan contact op te nemen met een moderator. We hebben de mogelijkheid om berichten met hinderlijke inhoud te verwijderen, en mocht het nodig zijn dan doen we dit ook zeker. Soms niet direct omdat we ook niet alle berichten meteen kunnen lezen. Als je akkoord gaat, ook door gebruik van onze service, betekent dit dat je niet kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel - georiënteerde berichten plaatst of inbraak maakt op iemands privacy, of op een andere manier de wet overtreedt. Het is niet toegestaan materiaal met copyright te posten, tenzij het copyright van jou of van het BB is.

En zo is er ook 1 van Ikonboard, etc...

Advertisement: