Σφάλμα βάσης δεδομένων - Βοήθεια...

Started by alltogethernow, November 17, 2006, 07:48:38 AM

Previous topic - Next topic

alltogethernow

Γεια χαρά!
Βγαίνει το ακόλουθο λάθος στο φόρουμ (www.alltogethernow.gr/forum/index.php):

Σφάλμα βάσης δεδομένων
Can't open file: 'alltogethernow_gr__forum_messages.MYD'. (errno: 144)
Αρχείο: /var/www/html/forum/Sources/BoardIndex.php
Γραμμή: 82

Σημείωση: Η βάση δεδομένων σας πιθανόν να χρειάζεται αναβάθμιση. Τα αρχεία της δημόσιας συζήτησης είναι έκδοσης SMF 1.0.9, ενώ η βάση δεδομένων είναι σε έκδοση SMF 1.0.2. Προτείνεται να εκτελέσετε την τελευταία έκδοση του upgrade.php.

Είμαι αρκετά άσχετος και δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω! Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε?

Ευχαριστώ!!!


agridoc

Μπορείς να περιγράψεις πως πήγε από 1.02 σε 1.09;

Δηλαδή τι αρχεία και διαδιακασία ακολούθησες;
  For Greek aeromodellers and our friends around the world  - Greek Button sets for SMF - Greeklish to Greek mod
Δeν αφιερώνω χρόνο για μηνύματα σε greeklish.

alltogethernow

δεν έχω κάνει ποτέ update στο φόρουμ, απο την αρχή που το έστησα ειναι 1.02...
αλλά έπαιρνα συχνά μηνυματα για database error

alltogethernow

παρ' ολα αυτά κατω κατω στη σελίδα του φόρουμ λέει λειτουργεί με SMF 1.09...
ίσως να έχω κα΄νει update και να μην το θυμάμαι (είμαι πολύ άσχετος όπως έιπα...)

πιστέυεις ότι η οδηγία για update που μου δίνει θα ΄λυσει το πρόβλημα?
αν ναι πως μπορώ να το κάνω?

ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τη βοήθεια...

stroumf

Και εγω τις τελευταιες μερες εχω το ιδιο ακριβως προβλημα.Μου βγαζει το ιδιο ακριβως μηνυμα.Τι μπορω να κανω σε αυτην την περιπτωση...?

agridoc

alltogethernow υπάρχει ή υπήρχε άλλος με δυνατότητα διαχειριστή στο φόρουμ που μπορεί να έχει κάνει upgrade;
  For Greek aeromodellers and our friends around the world  - Greek Button sets for SMF - Greeklish to Greek mod
Δeν αφιερώνω χρόνο για μηνύματα σε greeklish.

mforum

mhpws ekanes to update apo ton package manager (diaxeiristh paketwn) ?

apollonios