News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Portal SMF

Started by WebTeam SBD, November 24, 2006, 05:46:38 PM

Previous topic - Next topic

WebTeam SBD

Hola de nou,

Fa temps que vull reorganitzar i redissenyar la meva vella pagina web de "tecnologia prehistorica" html.

He pensat en instalar un portal basat en SMF (of course! 8) ) i he estat mirant la web de TinyPortal... la veritat es que no m'he decidit abans a modificar la web pq em fa una mica de panic si m'haig de ficar al mysql i abans de fotre la pota m'agradaria algunes recomanacions...

Quins altres "portals" puc trobar per SMF? quins em recomaneu? pq us feu una idea, la meva web es la de un club de fubol (www.cesabadell.org) amb totes les seccions tipiques que aixo comporta...

Recalcar que aquest portal hauria de tenir versio catalana.

Actualment el meu forum rutlla sobre 1.0.9... m'haure de canviar a les versions 1.1.x o trobare algo compatible amb 1.0.9?

Tot tipus d'ajuda s'agraïra.
Salut i graciesssss!
-------------------------------------------

http://www.cesabadell.org/forum

Aiwakasi



C.D.Team

Jo primer actualitzaria, pero tens que tenir en consideracio que si fussiones un portal+forum, el tema de actualitzacions tant de portal com de forum poden dependre uns dels altres.

O siga, que si instales una versio i apareix algun bug que te obliga a actualitzar el forum igual tens que esperar a que aparega alguna actualitzacio del portal per a que siga compatible amb la actualitzacio del forum.

Per lo tant deuries buscar un portal que done un bon suport als forums smf.

Jo no he utilitzat cap mai portal, pero si ho anara a fer, esperaria a que apareguera una versio final de la 1.1 de SMF, i a partir de ahi buscar un bon portal que done un suport complet per a la versio 1.1 de smf.

Advertisement: