News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

login.dutch.php

Started by Mr. Jinx, June 28, 2004, 06:28:14 AM

Previous topic - Next topic

Mr. Jinx

Er staat (al sinds het begin) een foutje in de nederlandse vertaling waardoor gebruikers op het verkeerde been worden gezet.
Als ze een verkeerd wachtwoord in typen krijgen ze de melding dat de gebruikersnaam niet correct is. Vervolgens krijg ik dan een mailtje "waarom heb je mijn account gedelete" ;)

Kweet niet wie dit kan aanpassen in de language-files?

[login.dutch.php]
$txt[39] = 'Gebruikersnaam niet correct';

moet zijn:
$txt[39] = 'Wachtwoord niet correct';

LiroyvH

oh er zijn zoveeeeel taal foutjes, dat wil je niet weten :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Puc conDoin

Eigenlijk zou je vanaf de eerste RC de boel met een flink team aan moeten pakken, dan is het gelijk goed voor een tijdje.

Bullcat Webhosting

Ik kom er dus net achter dat de nederlandse vertalingen niet zijn mee genomen, ik kon mezelf namelijk niet langer bedwingen, en ben dus maar CM geworden, ik wilde beta 6 namelijk zien, maar die staat nog vol met engelse teksten zo te zien ! :(


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

Compuart

Wijziging is doorgevoerd. Overigens zal de publieke release van beta 6 volledig Nederlandstalige bestanden hebben.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

LiroyvH

((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Mart

Ik dacht dat die release alleen voor charter members was?

Compuart

eh, ja, RC1 bedoel ik dus eigenlijk ;D
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Bullcat Webhosting

Quote from: Hans_de_Echte on June 30, 2004, 12:34:45 PM
Ik kom er dus net achter dat de nederlandse vertalingen niet zijn mee genomen, ik kon mezelf namelijk niet langer bedwingen, en ben dus maar CM geworden, ik wilde beta 6 namelijk zien, maar die staat nog vol met engelse teksten zo te zien ! :(

Foutje van mij, had het ned. taalpakket niet gedownload :(


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

Ik begrijp niet wat er nou zo leuk aan is om 50 dollar te dokken om eerder beta's te mogen ontvangen en wat meer support te krijgen :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Bullcat Webhosting

Als je zelf aanpassingen in de software maakt, is het wel leuk als je weet wat er nieuw aankomt, ik verrander namelijk niet graag iets wat misschien door ontwikkelaars al is aangepast !
Anders had ik namelijk allang het extra smilie window gemaakt voor SMF, en nu zit het eral in dus ! en het is maar 42 euro, dus pinuts :)


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

dus je betaalt 42 euro om aleen maar te kunnen zien wat er nieuw aankomt? :-X
Begrijp niet waarom je zoveel geld zou uitgeven, terwijl het iets later toch gratis uitkomt ::)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Bullcat Webhosting

Ja ik betaal ook , om het licht aan te kunnen doen als het donker is, terwijl ik ook zou kunnen wachten tot het licht word ! zo lust ik er nog wel een paar !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

hehe,
nee dan begrijp je mijn punt niet ;)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

nandoe

Ik had zo'n idee dat je ook betaalt om je waardering te laten blijken? Of gaat die vlieger hier niet op?

Compuart

Quote from: nandoe on July 05, 2004, 05:19:32 AM
Ik had zo'n idee dat je ook betaalt om je waardering te laten blijken? Of gaat die vlieger hier niet op?
Yep, da's precies het idee. Iedereen binnen dit project doet dat zonder vergoeding en het geld dat bijeen wordt gebracht door de charter members wordt weer in het project gestoken.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Bullcat Webhosting

Quote from: XrD.nl on July 03, 2004, 06:33:00 AM
hehe,
nee dan begrijp je mijn punt niet ;)

Kijk ooit ben ik eens zo'n Beta tester geweest toen windows 95 nog niet eens op de planken lag, hele papierwinkel erbij met allerlei toestanden over verboden dit en dat te doen, daar steek je dan best wel veel tijd in, bugs versturen via zo'n klote 14K4 modempie, MAAAAAR we hadden de software gratis.
Alleen toen W95 op de markt kwam mochten wij het dus ook gewoon kopen !

Ik dacht dus nu, kom laat ik het eens omdraaien, ik betaal wel een pinut voor de Beta, en heb dadelijk de RC1 versie gratis, kan ik ondertussen misschien medenken als het in elkaar word gezet, scheeld later ook weer geklooi als de gratis versie er is.

Maar ik begrijp dat als ze bij jou thuis Crack of Warez roepen, je een kale harde schijf hebt , ik ook hoor, maar zo af en toe doneer ik links en rechts toch wel wat, zoals in een anti virus programma, terwijl ik echt wel weet waar je het voor niks kan krijgen !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

Sja,
maar ik vind 42 euro best veel om aleen maar versies eerder te krijgen als de rest :)
Mischien komt dat omdat ik zelf de nieuwe beta versies niet keihard nodig heb ofzo...
Alles draait toch wel op mun server :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Elissen

Eerder versies beschikbaar krijgen vind ik absoluut een pre, maar door lid te worden laat je iid ook je waardering blijken voor hun werk en dat is voor mij zelfs belangrijker.

LiroyvH

ach...
er zijn meerdere manieren om je waardering te laten blijken... toch? :)
dat ik geen charter member ben wil niet zeggen dat ik geen waardering heb/toon ::)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: