Misschien een leuke Tip

Started by martin47, July 17, 2004, 12:56:16 AM

Previous topic - Next topic

martin47

Hoi hoi,

Misschien hebben jullie al hieraan gedacht, en anders misschien een leuke toevoeging ( als mod )...

Helemaal onderaan het scherm ( ONLINE )  staat wie er de laaste 15 min online zijn geweest.

Misschien is het mogelijk om er een lijst van bij te laten houden wie er de AFGELOPEN 24 uur geweest zijn, dus na 00:00 begint ie weer opnieuw met bij houden???


Tevens een vraag.

Je hebt diverse ledengroepen en meer van die kreten ( Newby, jr member etc )
Die hebben allemaal een kleur.  IS het mogelijk dat die ook op de boardindex komen te staan, zodat de mensen kunnen zien wie wat welke kleur heeft????

Groetjes Martin

Compuart

Quote from: martin47 on July 17, 2004, 12:56:16 AMMisschien hebben jullie al hieraan gedacht, en anders misschien een leuke toevoeging ( als mod )...

Helemaal onderaan het scherm ( ONLINE )  staat wie er de laaste 15 min online zijn geweest.

Misschien is het mogelijk om er een lijst van bij te laten houden wie er de AFGELOPEN 24 uur geweest zijn, dus na 00:00 begint ie weer opnieuw met bij houden???
Als mod zou dat idd mooi zijn. Als feature lijkt't me niet geschikt. Zo'n lijst kan bij een beetje forum al behoorlijk groot worden. Overigens kun je die 15 minuten wel instellen naar zeg '24 uur' (1440 minuten).


QuoteTevens een vraag.

Je hebt diverse ledengroepen en meer van die kreten ( Newby, jr member etc )
Die hebben allemaal een kleur.  IS het mogelijk dat die ook op de boardindex komen te staan, zodat de mensen kunnen zien wie wat welke kleur heeft????
Daarvoor zou je je template eenvoudig aan kunnen passen. Voorlopig niet als feature beschikbaar.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

LiroyvH

komt vast nog wel een SMF SuperMod uit :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Compuart

Ik hoop eerlijk gezegd dat de package manager dusdanig krachtig gaat worden dat een aparte gemodificeerde versie niet meer nodig is.
Hendrik Jan Visser
Former Lead Developer & Co-founder www.simplemachines.org
Personal Signature:
Realitynet.nl -> ExpeditieRobinson.net / PekingExpress.org / WieIsDeMol.Com

Bullcat Webhosting

Als je dus die tijd op 1440 minuten zet, blijkt dat je ook mensen online ziet in wie doet wat of Who, die allang niet meer zij ingelogd !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

martin47

Hoi Hans de Echte,

Dat klopt maar er staat wel bij of die echt of niet echt online is.... ( groene icoontje )

groetjes Martin


Bullcat Webhosting

zelfs dan zie ik ze nog allemaal online staan, met tijden erbij van 3 uur geleden !


Wij ondersteunen SMF forums & safe mode staat uit.

LiroyvH

uiteraard,
het overzichtje wordt dan pas na 24 uur opgeschoond,
ik begrijp niet hoe het bij martin dan erbij kan staan dat ze niet meer online zouden zijn ::)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

martin47

Hoi Xrd

Dat schijnt dan iets bijzonders te zijn bij mij maar tis wel zo....

groetjes Martin

Advertisement: