Vraagje ( misschien als toevoeging ( mod )

Started by martin47, July 27, 2004, 12:34:41 AM

Previous topic - Next topic

martin47

Als er nieuwe post is dan wordt dat keurig aan gegeven met een icoontje nieuw.

Maar zodra je dan de betreffende  topic open klikt, dan moet je toch verrekkes goed kijken welke berichten er nieuw zijn. ( ja ik klik rechtstreek op het betreffende icoontje ).

Bij Yabb SM ( werd dat nog een keertje appart aangegeven. )
dus dan stond er naast de betreffende datum en tijd ook nog het woordje NIEUW erbij.

Zodat je meteen kon zien welke berichten er allemaal nieuw waren.
IS dat er weer bij te maken, zoja kan ik dat zelf doen, en waar moet ik dat doen dan...

Groetjes Martin

PS hier een voorbeeldje.




Vragen, gewoon vragen.
  Belangrijke informatie - NIEUW    <======================
« Gepost op: gisteren om 12:45:11 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Gelieve de berichten in de juiste rubriek te plaatsen aub  ¡¡¡¡


Kris

Als je in je overzicht (...action=unread) klikt op het "nieuw"-ikoontje ga je altijd naar de http://jouw-url.com/index.php?topic=1066.from1090431974#new

Je ziet dan dat het topic zich opent op het eerste ongelezen bericht.
Wil je er nog een extra plaatje bij, dan kan je dit zelf in de code er wel bij plaatsen. ;)

martin47

Quote from: martin47 on July 27, 2004, 12:34:41 AM
Als er nieuwe post is dan wordt dat keurig aan gegeven met een icoontje nieuw.

Maar zodra je dan de betreffende  topic open klikt, dan moet je toch verrekkes goed kijken welke berichten er nieuw zijn. ( ja ik klik rechtstreek op het betreffende icoontje ).

Bij Yabb SM ( werd dat nog een keertje appart aangegeven. )
dus dan stond er naast de betreffende datum en tijd ook nog het woordje NIEUW erbij.

Zodat je meteen kon zien welke berichten er allemaal nieuw waren.
IS dat er weer bij te maken, zoja kan ik dat zelf doen, en waar moet ik dat doen dan...

Groetjes Martin

PS hier een voorbeeldje.




Vragen, gewoon vragen.
  Belangrijke informatie - NIEUW    <======================
« Gepost op: gisteren om 12:45:11 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Gelieve de berichten in de juiste rubriek te plaatsen aub  ¡¡¡¡



Welke rubriek zou dit dan geplaatst moeten worden ?????  volgens mij is er maar 1 nederlands hoekje :D :D

Groetjes Martin

martin47

Quote from: Kris on July 27, 2004, 01:05:08 AM
Als je in je overzicht (...action=unread) klikt op het "nieuw"-ikoontje ga je altijd naar de http://jouw-url.com/index.php?topic=1066.from1090431974#new

Je ziet dan dat het topic zich opent op het eerste ongelezen bericht.
Wil je er nog een extra plaatje bij, dan kan je dit zelf in de code er wel bij plaatsen. ;)

Zoals ik al in mijn eerste berichtje schreef, ik klik dus op dat NIEUW icoontje, maar dan nog zou ik het er graag bij alle daar op volgende berichten zichtbaar willen zien.
Dus kom ik gelijk op de volgende vraag,  Waar moet of mag ik dat er bij zetten????

groetjes Martin

Burpee


martin47

Hoi Burpee,

Waar is de nederlandse ondersteuning voor, volgens mij  is dat om de mensen te kunnen helpen die problemen/moeite met de engelse taal hebben.

Dat heb ik dus ook, daarom stelde ik de vraag dus in het Nederlands en hoop dan ook antwoord te krijgen in het Nederlands :D :D :D

Groetjes Martin

Advertisement: