News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

Catbg en Catbg2

Started by martin47, July 31, 2004, 01:35:35 AM

Previous topic - Next topic

martin47

Hallo,

In de Style.ccs files staan allerlei instellingen.

Daar staan er ook 2 in  Catbg en Catbg2.  Deze geven de titelbalk een kleurtje.

Als er dan een nieuwe bericht geplaatst is dan verkleurt deze balk in een ander kleurtje.
( catbg2 )  maar als ik ga lopen zoeken naar Catbg2 kan ik deze nergens terug vinden...
Ik heb alle PHP files aflopen zoeken, catbg wel gevonden.

Waar staat deze, weten 1 van jullie dat.

Het gaat dus hierom...

.catbg
{
   background-image: url(images/titleback.gif);
}
.catbg2
{
   background-image: url(images/titleback.jpg);
}


Groetjes Martin

[Unknown]

catbg2 = category with new posts.
catbg = category without new posts.

(sorry not fluent in Dutch...)

-[Unknown]

Herman's Mixen

Dit kan je simpel zoals je al zelf zij veranderen in je style.css van het thema wat je gebruikt !  ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Puc conDoin

Catbg en catbg2 worden bij mij helemaal in dezelfde stijl opgemaakt, dus ik weet niet wat het verschil is. Kan 'm ook nergens vinden in templates ofzo...

martin47

Quote from: Puc conDoin on July 31, 2004, 09:04:00 AM
Catbg en catbg2 worden bij mij helemaal in dezelfde stijl opgemaakt, dus ik weet niet wat het verschil is. Kan 'm ook nergens vinden in templates ofzo...

Hoi,

Dat verschil bepaal je wel zelf,  in de Style.ccs staat bij  Catbg    titelback.gif en bij catbg2 titelback.jpg  ( als je die laatste een ander kleur geeft ( het plaatje dan he ) dan zul je bij jouw ook het verschil zien.

groetjes Martin

martin47

Quote from: The Burglar! on July 31, 2004, 07:22:42 AM
Dit kan je simpel zoals je al zelf zij veranderen in je style.css van het thema wat je gebruikt !  ;)

Hoi The Burglar.

Het plaatje ( titelback.jpg , catbg2 ) heb ik al een andere kleur gegeven, maar daar wil ik ook nog een tekst op kwijt ( bevat nieuwe berichten ).  Waar moet ik deze plaatsen dan???

Groetjes Martin

Herman's Mixen

Dit is normaliter de tekst van de category die je hebt !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

martin47

Hoi Burglar

Dat klopt maar ik wil er nog een extra tekst bij hebben in het midden van het beeld.
Als je topic ingeklapt is dan zie je niet of er wel of geen nieuwe berichten zijn... En dan is het toch wel handig om dit wel te laten zien...

groetjes Martin

Herman's Mixen

Het blijven natuurlijk wel plaatjes en met een code zal je dit niet voor elkaar gaan krijgen dus zul je je catbg plaatjes moeten aanpassen
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: