News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Accents i versió 1.1.2

Started by cebcim, April 06, 2007, 02:54:03 AM

Previous topic - Next topic

cebcim

Hola,
     he actualitzat a la versió 1.1.2. Em surt tot com a correcte, però els missatges antics amb paraules accentuades és veuen malament, i si intento escriure amb accents, només em surten interrogants.
     Alguna idea sobre que pot passar?

C.D.Team

Es un error en la configuracio de la base de dades, busca en el forum de ajuda en espanyol, alli trobaras varios casos en el que ha passat el mateix

cebcim

Gràcies. Ja ho he trobat. Poso la solució per si algú es troba igual que jo: des de "Manteniment del fòrum", escollir l'opció "Convertir la base de dades a UTF-8". Un cop fet això, veurem que aquesta opció desapareix, i apareix "Convertir les entitats HTML a caràcters UTF-8". L'escollim, i ja estarà.

Athomix

Hi ha algunes traduccions del català que no agafen els accents com la dels missatges de notificació, després de haver fet la conversió UTF-8 i HTML, és així?
Reactiu per naturalesa.
Fòrum d'Emprenedors [nofollow]

C.D.Team

Quote from: Athomix on April 08, 2007, 04:25:29 PM
Hi ha algunes traduccions del català que no agafen els accents com la dels missatges de notificació, després de haver fet la conversió UTF-8 i HTML, és així?

Convertir la utf-8 no afecta a la traducció del catala, nomes a la base de dades, lo que hi ha alguna errada en la traducció.

Si trobes alguna errada informans i la corregirem.

Gracies

Athomix

Des de que vaig fer la conversió UTF, passen coses rares. (no se si degut a això)  ???

Va deixar de funcionar el javascript (pagines amb errors) al intentar posar un post. (només falla Internet Explorer amb mozilla funciona ok)

Hi ha molts símbols tipus "instal�lar" (a això em referia amb les traducciions")

He intentat actualitzar a la 1.1.2 (des de l'admin 1.1.1 --> examinar pakets --> Aplicar Mod) però em diu que "no es pot escriure en el directori Packages" el qual per permisos (777) no hauria de ser ... crec.

Help. Gràcies.  ;)
Reactiu per naturalesa.
Fòrum d'Emprenedors [nofollow]

C.D.Team

si utilitces el idioma angles que porta SMF per defecte, tambe et dona aquestes errades?

Athomix

Reactiu per naturalesa.
Fòrum d'Emprenedors [nofollow]

Athomix

He trobat la part relativa a
Quote...pagines amb errors) al intentar posar un post. (només falla Internet Explorer...

Hi havia un accent a l'index.template.php sense UTF-8, tal qual.  Sembla que això feia tornar-se boig a l'IE.

Ara intentaré actualitzar el fòrum...
Reactiu per naturalesa.
Fòrum d'Emprenedors [nofollow]

Advertisement: